محور رودبار جنوب_زهکلوت نیازمند نگاه مسؤولان؛ برخورد دو پژو منجر به فوت ۵ نفر شد

محور رودبار جنوب_زهکلوت یکی از پر خطر‌ترین محور‌های مواصلاتی شهرستان رودبار جنوب، که نیازمند نگاه مسؤولان است. به گزارش خبرنگار سرویس حوادث نذیر کرمان، راه یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه است و هم‌زمان با توسعه شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های راه نیز هستیم اما جاده زهکلوت به رودبار جنوب همانند کوره راهی است که از زمان […]

محور رودبار جنوب_زهکلوت یکی از پر خطر‌ترین محور‌های مواصلاتی شهرستان رودبار جنوب، که نیازمند نگاه مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث نذیر کرمان، راه یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه است و هم‌زمان با توسعه شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های راه نیز هستیم اما جاده زهکلوت به رودبار جنوب همانند کوره راهی است که از زمان روستا بودن زهکلوت باقی مانده است.

 
این جاده یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان است و روزانه حجم سنگینی از خودرو‌ها در آن تردد دارند که یکی از محورهای پر تردد در رودبار جنوب است و ماهیانه چندین خانوار شاهد مرگ عزیزان خود هستند.
 
عصر امروز برخورد دو پژو منجر به فوت ۵ نفر از همشهریانمان شد. چند نفر دیگر باید در این جاده جان بدهند تا شاید فکری برای آن شود.
 
بارها شاهد تصادف و جان باختن رانندگان و مسافران خودروهای این مسیر بوده‌ایم اما جاده همچنان ناامن است و اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است.
 
عرض کم، ارتفاع زیاد، ترافیک جاده و عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین موجب غیرایمنی جاده شده، اما عبور روزانه ده‌ها ماشین شوتی این مسیر را بسیار ناامن کرده است.
 
تاکنون مطالبات زیادی شده تا مشکلات جاده رودبارجنوب به زهکلوت رفع شود اما برخی از مشکلات همچنان ادامه داد که برای مردم خطرآفرین است.

شهرستان رودبار جنوب با ۱۲۹ هزا  نفر جمعیت در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز کرمان واقع شده است.

 
انتهای خبر/پورحیدر

[ad_1]

[ad_2]

محور رودبار جنوب_زهکلوت نیازمند نگاه مسؤولان؛ برخورد دو پژو منجر به فوت ۵ نفر شد

منبع:آرمـان
? محور رودبار جنوب_زهکلوت نیازمند نگاه مسؤولان؛ برخورد دو پژو منجر به فوت ۵ نفر شد