محموله ۹۶۰ کیلوگرمی موادمخدر در بم متوقف شد

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف یک محموله سنگین موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر قاطع و عبرت آموز خواهد بود. بهنام جعفری زاده شامگاه ۱۳ دی ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف یک محموله سنگین موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر قاطع و عبرت آموز خواهد بود.

بهنام جعفری زاده شامگاه ۱۳ دی ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله مواد را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری این افراد صادر شد و ماموران پلیس موادمخدر بم موفق به توقیف این محموله در محور مواصلاتی بم به کرمان شدند.

این مقام قضایی اعلام کرد: کامیون توقیف شده حامل بار سنگ آهن بود که پس از بازرسی های فنی ۹۶۰ کیلوگرم تریاک از این خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

جعفری زاده با بیان اینکه در این رابطه یک متهم غیر بومی بازداشت و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده، گفت: سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر را  از یکی از استان های شرقی به مرکز کشور را داشتند که باهوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

انتهای پیام




محموله ۹۶۰ کیلوگرمی موادمخدر در بم متوقف شد

منبع: ایـسنا
? محموله ۹۶۰ کیلوگرمی موادمخدر در بم متوقف شد