محموله سیمان قاچاق در نرماشیر توقیف شد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ”رضا زیدآبادی” امروز ۲۳ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور بم-نرماشیر یک دستگاه تریلر حامل سیمان را […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”رضا زیدآبادی” امروز ۲۳ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور بم-نرماشیر یک دستگاه تریلر حامل سیمان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند ۲۵تن سیمان این کامیون فاقد مجوز قانونی بوده و به منظور خروج از مرزهای شرقی در حال حرکت به سمت استان سیستان و بلوچستان است که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی همواره در دستور کار پلیس است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? محموله سیمان قاچاق در نرماشیر توقیف شد