محمد کریمی: خودتان جریان قطعی برق را می‌دانید/ به پرسپولیس تبریک می‌گویم

بازیکن سپاهان اصفهان گفت:هیچ جای دنیا نمی‌بینید برق برود و ۱۰، ۱۵ دقیقه بازی دیرتر از بازی‌های دیگر شروع شود. خودتان می‌دانید جریان چیست اما خدا را شکر تمرکز ما روی بازی بود و بردیم. به گزارش نذیر کرمان، تیم سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت مس کرمان به پیروزی رسید […]

بازیکن سپاهان اصفهان گفت:هیچ جای دنیا نمی‌بینید برق برود و ۱۰، ۱۵ دقیقه بازی دیرتر از بازی‌های دیگر شروع شود. خودتان می‌دانید جریان چیست اما خدا را شکر تمرکز ما روی بازی بود و بردیم.

به گزارش نذیر کرمان، تیم سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت مس کرمان به پیروزی رسید و نایب‌قهرمان لیگ برتر بیست و دوم شد.

محمد کریمی، بازیکن سپاهان، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود، گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. اهل حاشیه نیستم و به آنها تبریک می‌گویم.

او درباره قطعی برق در دیدار سپاهان با مس گفت: کاری از دست ما برنمی‌آمد. هیچ جای دنیا نمی‌بینید برق برود و ۱۰، ۱۵دقیقه بازی دیرتر از بازی‌های دیگر شروع شود. خودتان می‌دانید جریان چیست اما خدا را شکر تمرکز ما روی بازی بود و بردیم. رفتن برق عجیب بود اما برایمان اهمیتی نداشت. روی بازی متمرکز شدیم تا برنده شویم.

کریمی درباره اینکه سپاهان با ۶۵ امتیاز قهرمان لیگ برتر نشد، بیان کرد: خیلی سخت است ۶۵ امتیاز بگیری و قهرمان نشوی. این تجربه‌ها باید برایمان درس شود که سال آینده امتیازها را مفت از دست ندهیم. امیدوارم سال آینده جبران کنیم.

انتهای پیام 




محمد کریمی: خودتان جریان قطعی برق را می‌دانید/ به پرسپولیس تبریک می‌گویم

منبع: ایـسنا
? محمد کریمی: خودتان جریان قطعی برق را می‌دانید/ به پرسپولیس تبریک می‌گویم