محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان محفل شعرخوانی نیکوکاری به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه در شهر کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، در این برنامه که از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.kheir  همراه است، جمعی از چهره‌های ادبی […]

فت فتو/کرمان محفل شعرخوانی نیکوکاری به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، در این برنامه که از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.kheir  همراه است، جمعی از چهره‌های ادبی و فرهنگی همچون حجت‌الاسلام علی ملانوری(معاون خیر ماندگار بنیاد خیریه آلاء)، حجت‌الاسلام محمدمهدی خانمحمدی(دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری)، دکتر حامد حسین‌خانی، احمد اسداللهی، محمدحسن اسفندیارپور، فریبا کاظمی، مهدی گنجی و رزا رودینی به ایراد سخن و شعرخوانی می‌پردازند.  
گفتنی است نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.
 همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بنیاد ایران‌شناسی، مرکز کرمان‌شناسی و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به طور خاص حامی محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان هستند.
عموم علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور همدلی، همیاری و یاری‌گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه (رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان، تا حداکثر ۲۸ فرودین‌ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir ارسال کنند.

انتهای پیام




محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان برگزار می‌شود