محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود

کرمان – معاون وزیر کشاورزی با اشاره به جایگاه قابل توجه کرمان در تولید محصولات کشاورزی گفت: اقدامات در حوزه بازاریابی محصولات مطلوب نیست. علایی مقدم در حاشیه جشنواره خرما کلوته در گفتگو با فت فتو بیان کرد: استان کرمان در زمینه تولید خرما جزو استان‌های پیش رو در کشور محسوب می‌شود و ظرفیت‌های بالایی […]

کرمان – معاون وزیر کشاورزی با اشاره به جایگاه قابل توجه کرمان در تولید محصولات کشاورزی گفت: اقدامات در حوزه بازاریابی محصولات مطلوب نیست.

علایی مقدم در حاشیه جشنواره خرما کلوته در گفتگو با فت فتو بیان کرد: استان کرمان در زمینه تولید خرما جزو استان‌های پیش رو در کشور محسوب می‌شود و ظرفیت‌های بالایی نیز در این استان وجود دارد.

وی گفت: کرمان جایگاه مطلوبی در زمینه تولید محصولات کشاورزی دارد و جنوب کرمان در این زمینه سرآمد است اما بازاریابی و معرفی محصولات به بازار و برندینگ در کشاورزی اهمیت بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: محصولات جنوب کرمان باید در سطح بازارهای بین المللی به مصرف کنندگان معرفی شود و در این زمینه پایداری ایجاد شود تا بتوانیم در زمینه تولید شاهد یک جهش باشیم.

وی در حوزه کشت خرمای کلوته نیز گفت: مبارزه با آفت‌های به خصوص سوسک سرخرطومی بسیار مهم است و حمایت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

کد خبر ۵۶۳۷۶۴۷




محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود

منبع: مــهر
? محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود