محصولات استارت‌آپی کرمان باید به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در نشست با جمعی از فعالان حوزۀ استارت‌آپ در استان گفت:«در حمایت از تولیدات دانش‌بنیان‌،قطعات کوچک و تجهیزات،مصوبۀ شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی،باید کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از داخل استان تامین کنند». محمدمهدی فداکار افزود:«شرکت‌های تولیدکنندۀ قطعات را به بنگاه‌های […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در نشست با جمعی از فعالان حوزۀ استارت‌آپ در استان گفت:«در حمایت از تولیدات دانش‌بنیان‌،قطعات کوچک و تجهیزات،مصوبۀ شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی،باید کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از داخل استان تامین کنند».

محمدمهدی فداکار افزود:«شرکت‌های تولیدکنندۀ قطعات را به بنگاه‌های اقتصادی استان مرتبط کرده‌ایم و همین اقدام را می‌توان در نشستی با حضور شرکت‌های استارت‌آپی داشت تا به معرفی محصول خود بپردازند».

وی یادآور شد:«کالاها و محصولات متعدد و متنوعی باکیفیت بالا در استان تولید می‌شود،اما شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اطلاعی از آن‌ها ندارند در صورتی که مورد نیاز هستند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،فداکار در ادامه بیان کرد:«بخش بزرگی از سیستم اداری کشور به دلیل پیشرفت سریع حوزۀ دیجیتال عقب مانده و این اتفاق یک واقعیت است».

وی ادامه داد:«همکاری شرکت‌های فناورانه و استارت‌آپ با بنگاه‌های اقتصادی در قالب تعریف پروژه برای آن‌ها براساس نیازهایی که دارند می‌تواند ادامه یابد تا ظرفیت استارت‌آپ را هم بالا ببرد».

فداکار خاطرنشان کرد:«ظرفیت‌های خوبی در استارت‌آپ‌ به‌ویژه حوزۀ نرم‌افزارها وجود دارد که مسائل محیط زیستی،آب و برق ندارند و نیروی انسانی نخبه را به کار گرفته است».

وی به ظرفیت‌های قانون جهش دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت:«تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شده است که کمکی به شرکت‌های نرم‌افزای خواهد بود».

بنا بر این گزارش،شرکت‌های استارت‌آپی در این نشست ضمن معرفی طرح‌ها و خدمات خود در حوزه‌های بهداشت و سلامت،هوش مصنوعی،نرم‌افزار،خدمات و غیره،دغدغه‎‌ها و مسائل پیش روی فعالیت در حوزه‌های کاری و عملیاتی خود ازجمله تامین مالی،حمایت صنایع و مالیات را مطرح کردند.




محصولات استارت‌آپی کرمان باید به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند

منبع:خبر کرمان
?

محصولات استارت‌آپی کرمان باید به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی