محصور کردن بسیج در جناح ها، خطای نابخشودنی است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان خطاب به سیاسیون گفت: خطا از ماست که بسیج را در جناح ها محصور کنیم و آیندگان ما را از این بابت نخواهند بخشید. “علی زینی وند” صبح امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج ادارات استان کرمان گفت: همه موفقیت های کشور در طول چند دهه اخیر مرهون ساختارسازی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان خطاب به سیاسیون گفت: خطا از ماست که بسیج را در جناح ها محصور کنیم و آیندگان ما را از این بابت نخواهند بخشید.

“علی زینی وند” صبح امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج ادارات استان کرمان گفت: همه موفقیت های کشور در طول چند دهه اخیر مرهون ساختارسازی های ۴۰ سال پیش است و بخشی از این موفقیت دستاوردهای کشور به واسطه اقدامات هوشمندانه امام راحل بود.

وی بسیج را یکی از ساختارهای شگرفت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در ابتدای انقلاب نیروی عظیم مردمی در قالب بسیج، جنگ را اداره کرد و باید توجه داشت که در سطح دنیا همه امور را به مردم واگذار می کنند اما امر جنگ و دفاع را به مردم واگذار نمی کنند ولی در جمهوری اسلامی دفاع و امنیت به مردم واگذار شد و در بحبوحه جنگ کشور در حال چند تکه شدن بود که ساختار بسیج با این موضوع مقابله کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه سپاه ثارالله سردار سلیمانی را پرورش داد و سردار سلیمانی سپاه ثارالله را مشهور کرد، اظهار کرد: وقتی که جنگ رو به اتمام بود این نگاه وجود داشت که با این همه امکانات و تجربه، بسیج و سپاه در پادگان ها کارهای نظامی کنند اما دیدگاه ساختارساز سپاه و بسیج را به کارهای صرفا نظامی محصور نکرد.

وی با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: آنها ۲۰ سال می خواستند در افغانستان ساختارسازی و حکومت سازی بکنند و این یک افتضاح تاریخی است و در این ۲۰ سال فقط مردم را کشتند.

زینی وند تاکید کرد: آمریکا قصد داشت در عراق و افغانستان مدل سازی کند تا مردم کشورهای دیگر بگویند بیایید به کشور ما و عراق نیز اگر ایران نبود اکنون چند پاره بود.

وی با برشمردن توانایی ها و ظرفیت های جوانان در هر کشوری، اظهار کرد: اگر هویت را از جوانان بگیریم چیزی از آنها باقی نمی ماند و روحیه خود را می بازند.

استاندار کرمان در ادامه از بسیج ادارات سخن به میان آورد و اظهار کرد: بسیج ادارات یادآور ارکان هویتی جمهوری اسلامی است و استقلال، آزادی و … مولفه های بسیج هستند.

وی تاکید کرد: بسیج نباید وارد مسایل سیاسی شود و باید به سردار سلیمانی نگاه کنید که همه احزاب و افکار، ایشان را قبول دارند و او را از خود می دانند، بسیج هم چنین ویژگی هایی باید داشته باشد.

زینی وند مردم یاری را یکی دیگر از شاخصه های بسیج دانست و عنوان کرد: در حوزه امنیت سازی، بسیج درخشیده و این مردم یاری مولفه اول بسیج است و اگر الگوساز امنیت ساز بسیج نبود امروز سوریه و عراقی وجود نداشت.

وی با تاکید برآنکه سردار سلیمانی پرورش یافته بسیج است، تصریح کرد: واقعا حق این است که ما درباره بسیج درست اظهارنظر کنیم و غیر از این به بسیج و انقلاب جفا کرده ایم و باید بسیج را جان خود بدانیم.

استاندار کرمان خطاب به سیاسیون گفت: خطا از ماست که بسیج را در جناح ها محصور کنیم و آیندگان ما را از این بابت نخواهند بخشید.

انتهای پیام




محصور کردن بسیج در جناح ها، خطای نابخشودنی است

منبع:ایـسنا
? محصور کردن بسیج در جناح ها، خطای نابخشودنی است