محدودیت عرضۀ بنزین در جنوب و شرق کرمان برداشته شد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: اجرای طرح جدول منطقه‌ای در مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان و محدودیت عرضۀ بنزین،به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت،باعث ایجاد صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت و گلایۀ شهروندان شده بود. رئیس‌کل دادگستری استان نیز هفتۀ گذشته در سفر به کهنوج در جمع خبرنگاران تاکید کرد:«برای مقابله با قاچاق سوخت […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: اجرای طرح جدول منطقه‌ای در مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان و محدودیت عرضۀ بنزین،به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت،باعث ایجاد صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت و گلایۀ شهروندان شده بود.

رئیس‌کل دادگستری استان نیز هفتۀ گذشته در سفر به کهنوج در جمع خبرنگاران تاکید کرد:«برای مقابله با قاچاق سوخت نباید سیاست‌هایی را اعمال کنیم که برای مردم بومی منطقه مزاحمت‌هایی ایجاد شود زیرا مردم این منطقه مانند همۀ مناطق دیگر،حقوقی دارند و باید از سهمیۀ سوختی که دولت برای همگان در نظر گرفته،استفاده کنند».

در همین حال،مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از برداشته شدن محدودیت عرضۀ بنزین در جایگاه‌های شرق و جنوب استان از شب گذشته،سه‌شنبه دهم آبان‌ماه،خبر داد و گفت:«بنا به درخواست فرمانداران جنوب و شرق کرمان و نیز با تصمیم شورای تامین استان،فعلا اجرای طرح موسوم به جدول منطقه‌ای که به‌منظور محدودیت عرضۀ روزانۀ بنزین از تابستان امسال در این مناطق اجرایی شده بود،متوقف شد».

به گزارش فردایکرمان به نقل از فت فتو کرمان،سیدمحمدباقر نورالدینی افزود:«هم اینک شرایط عرضۀ بنزین در جنوب و شرق کرمان عادی و مانند دیگر مناطق استان خواهد بود». /پ




محدودیت عرضۀ بنزین در جنوب و شرق کرمان برداشته شد

منبع:خبر کرمان
?

محدودیت عرضۀ بنزین در جنوب و شرق کرمان برداشته شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی