محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اعلام شد

کرمان – پلیس راهور کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیر تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی و راهپیمایی ممنوع است. به گزارش نذیر کرمان، پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا میدان عاشورا در خیابان های قدس، غزه، فلسطین، شورا، بلوار […]

کرمان – پلیس راهور کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیر تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی و راهپیمایی ممنوع است.

به گزارش نذیر کرمان، پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا میدان عاشورا در خیابان های قدس، غزه، فلسطین، شورا، بلوار پارادیس و ۵۰ متری خیابان های اطراف در زمان اعلام شده ممنوع است.

پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان تشییع می‌شود، پس از آن پیکر شهدای کرمان برای تدفین به گلزار شهدا و بقیه شهدا نیز به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها انتقال می یابد.

۲ انفجار تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ زخمی داشت که ۱۸۰ نفر مجروحان در بیمارستان ها بستری و تحت درمان هستند.

کد خبر ۵۹۸۵۷۲۸




محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اعلام شد

منبع: مــهر
? محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اعلام شد