محتوایی که به زبان رسانه باشد، اثرگذار است

معاون دادستان شهرستان رفسنجان گفت: محتوایی که با زبان رسانه به‌صورت گرافیکی در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیام‌هایی را به مخاطبان خود می‌رسانند که اثرگذار است. محمد قریب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» عنوان کرد: برایم بسیار […]

معاون دادستان شهرستان رفسنجان گفت: محتوایی که با زبان رسانه به‌صورت گرافیکی در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیام‌هایی را به مخاطبان خود می‌رسانند که اثرگذار است.

محمد قریب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» عنوان کرد: برایم بسیار جالب بود و موضوعی که وجود دارد این است که ما درحال جنگ ترکیبی و رسانه‌ای هستیم، این نوع برنامه‌ها و مسابقات می‌تواند، سبب تولیدات فاخری شود.

وی ادامه داد: زحمات گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد در عرصه انتخابات مشارکت حداکثری و یا در عرصه‌های مختلف بسیار می‌تواند راه‌گشا باشد به‌خصوص برای نسل جوان که مخاطب اصلی این آثار هنری هستند.

معاون دادستان شهرستان رفسنجان اذعان کرد: این محتوایی که با زبان رسانه به‌صورت گرافیکی با زمانبندی کوتاه تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیام‌هایی را به مخاطبان خود می‌رسانند که گاهی حتی از یک متن بلند هم اثرگذارتر خواهند بود.

قریب ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های شرکت‌کننده افزود: امیدواریم این رویداد به صورت ملی و فرامنطقه‌ای هم برگزار شود، ضمن اینکه همه جوانان در قشرهای مختلف در سطح کشور بتوانند از این تولیدات و محتواهایی که در این رویداد آماده می‌شود، استفاده ببرند.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




محتوایی که به زبان رسانه باشد، اثرگذار است

منبع:آرمـان
? محتوایی که به زبان رسانه باشد، اثرگذار است