مجوز جذب بیش از ۶۰ نیروی انسانی طی دو ماه گذشته در رودبار جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اخذ مجوز جذب بیش از ۶۰ نفر به کادر درمان شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس سلامت فت فتو، علی اصغرخیرخواه امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان رودبار  با حضور مسئولان محلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هم و غم ما این است که خدمات بهداشتی و درمانی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اخذ مجوز جذب بیش از ۶۰ نفر به کادر درمان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت فت فتو، علی اصغرخیرخواه امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان رودبار  با حضور مسئولان محلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هم و غم ما این است که خدمات بهداشتی و درمانی در شان مردم منطقه باشد و  فاصله با ایده‌آلهای سلامت کمتر شود تا مردم خدمات درمانی را در شهر خود دریافت کنند.

ایجاد دو پایگاه ۱۱۵ در زهکلوت

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جازموریان افزود: دو پایگاه ۱۱۵ چاه ابراهیم و چاه حسن با همت مجموعه دانشگاه در ساختمان استیجاری راه اندازی شد و ساختمان پایگاهها در حال احداث است همچنین احداث نه خانه پزشک نیز در این منطقه آغاز شده است.

خیرخواه با بیان اینکه لازمه شبانه روزی شدن، درمانگاه و راه اندازی شبکه بهداشت در زهکلوت فراهم شدن، زیرساخت‌ها است، تصریح کرد: در حال حاضر ساخت مرکز بهداشت زهکلوت با ششصد مترمربع زیربنا آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه تجمیع خدمات سلامت رضایت‌مندی بیشتر مردم و پرسنل را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی طی یکسال گذشته در جنوب کرمان حدود ۳۵ هزار ماموریت با یک میلیون کیلومتر پیمایش داشته است که هیچ جای کشور چنین پیمایشی نیست، این موضوع باعث فرسایش آمبولانس‌ها می‌شود و مشکلات و کمبودهایی را ایجاد می‌کند اما با اینهمه تلاش ما انجام اقدامات مفید برای مردم است.

افزایش دو برابری پزشکان متخصص در رودبارجنوب 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه داروخانه بیمارستان رودبار دولتی خواهد شد، گفت: عمده مصوبات جلسات قبل در شهرستان رودبار محقق شده است و در این راستا پزشکان متخصص حداقل دو تا سه برابر شده که این بی‌سابقه است.

 خیرخواه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات کلینیک‌های دولتی در مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد: مجوز مطب به پزشکان در صورتی داده می‌شود که پزشک در کلینیک حضور داشته باشد و به مردم خدمت ارائه دهد ما به شدت مخالف هر اقدامی که منجر به کاهش ارائه خدمات دولتی به مردم می‌شود، هستیم.

تحصیل ۲۵ بهورز از سال آینده 

وی با اشاره به توسعه اورژانس بیمارستان رودبار با اعتبار ۶ میلیارد تومان افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و بر اساس نیاز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان رودبار ۲۵ بهورز از سال آینده تحصیل برای خدمت در منطقه خود را آغاز می کنند و همچنین مجوز جذب بیش از ۶۰ نیروی انسانی در این منطقه طی دو ماه گذشته اخذ شده است که به زودی آغاز به کار می کنند.

 خیرخواه رئیس دانشگاه و قاسم زاده معاون درمان از بیمارستانهای قلعه گنج،کهنوج و  رودبار بازدید کردند.

انتهای خبر/پ




مجوز جذب بیش از ۶۰ نیروی انسانی طی دو ماه گذشته در رودبار جنوب

منبع:آرمـان
? مجوز جذب بیش از ۶۰ نیروی انسانی طی دو ماه گذشته در رودبار جنوب