مجموع قربانیان کرونا در کرمان به ۴۱۵۰ نفر رسید/تزریق ۶۵۵ هزار دُز واکسن طی نوبت اول در استان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدا تاکنون ۴ هزار و ۱۵۰ نفر در استان کرمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدا تاکنون ۴ هزار و ۱۵۰ نفر در استان کرمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ۱۱۳۸ مورد است که به تفکیک در کرمان ۶۳۹ نفر، رفسنجان ۴۳ نفر، جیرفت ۱۹۸ نفر، بم ۹۷ نفر و سیرجان ۱۶۱ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۴ هزار و ۸۰۳ مورد و  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته  در استان را۲۲۰ مورد برشمرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۱۵۰ مورد عنوان کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد:  واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۶۵۵ هزار و ۹۳۵ دز و  نوبت دوم ۲۴۹ هزار و ۱۹۴ دز بوده است.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





مجموع قربانیان کرونا در کرمان به ۴۱۵۰ نفر رسید/تزریق ۶۵۵ هزار دُز واکسن طی نوبت اول در استان

منبع:فــارس
? مجموع قربانیان کرونا در کرمان به ۴۱۵۰ نفر رسید/تزریق ۶۵۵ هزار دُز واکسن طی نوبت اول در استان