متقاضیان داوطلبی مجلس تا دوم مهر ماه اعتراض خود را ثبت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنها از سوی مرجع مورد تایید قرار نگرفته باشند، می‌توانند اعتراض خودشان را در بازه زمانی ۲۷ لغایت دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم در آن درگاه را بارگذاری کنند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی اظهار داشت: متقاضیان برای مشاهده نتیجه […]


رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنها از سوی مرجع مورد تایید قرار نگرفته باشند، می‌توانند اعتراض خودشان را در بازه زمانی ۲۷ لغایت دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم در آن درگاه را بارگذاری کنند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی اظهار داشت: متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام، مدارک خود از امروز ۲۷ شهریورماه تا دوم مهرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنها از سمت تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد شناسه پیگیری دریافت می‌کنند، عنوان داشت: متقاضیان از تاریخ ۲۷ مهرماه به مدت ۷ روز بر مبنای آن شناسه پیگیری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنها از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشند، می‌توانند اعتراض خودشان را در بازه زمانی ۲۷ تا دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم در آن درگاه را بارگذاری کنند، کلیه موارد صرفا از طریق رایانه قابل انجام است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که مدارک و اطلاعات آنها مورد تایید قرار نگرفته نیز می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه تا نواقص مدارک خودشان را رفع کنند.

جلالی اضافه کرد: در صورت وجود مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی‌کننده فرصت دارد تا تاریخ ۲۶ مهرماه یعنی یک روز قبل از ثبت‌نام قطعی، نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





متقاضیان داوطلبی مجلس تا دوم مهر ماه اعتراض خود را ثبت کنند

منبع: فــارس
? متقاضیان داوطلبی مجلس تا دوم مهر ماه اعتراض خود را ثبت کنند