متخصصان کرمانی چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند ساختند

کرمان- توسط متخصصان شرکت دانش‌ بنیان عضو پارک علم و فناوری کرمان، چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند طراحی و ساخته شد. به گزارش نذیر کرمان، مدیر شرکت دانش بنیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این چراغ راهنمایی هوشمند از لحاظ ظاهری دارای طراحی منحصر به فرد و از نظر اطلاع رسانی و نمایش داده […]

کرمان- توسط متخصصان شرکت دانش‌ بنیان عضو پارک علم و فناوری کرمان، چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند طراحی و ساخته شد.

به گزارش نذیر کرمان، مدیر شرکت دانش بنیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این چراغ راهنمایی هوشمند از لحاظ ظاهری دارای طراحی منحصر به فرد و از نظر اطلاع رسانی و نمایش داده روی دستگاه نیز کاملاً نوین است.

محمد رمضانی ادامه داد: عملکرد محصول به گونه‌ای است که پیام ایست، حرکت و یا هشدار به‌زبان فارسی و با کلمه لطفاً، روی مانیتور نوشته می‌شود.

رمضانی بیان کرد: یکی از مزیت‌های فناورانه این محصول ساده سازی است که در شبکه‌های سیم‌کشی و کابل در چراغ‌های راهنمایی رانندگی انجام شده است.

مدیر شرکت دانش بنیان ساخت چراغ‌های راهنمایی رانندگی هوشمند گفت: تعداد کابل‌های سیم در چراغ‌های راهنمایی رانندگی جدید نسبت به چراغ‌های قدیمی بسیار کم‌تر است.

رمضانی در ادامه یادآور شد: این چراغ راهنمایی دارای یک بُرد یا مانیتور با ابعاد بزرگ است که بالای دستک چراغ نصب می‌شود.

وی با تاکید بر تأثیرگذاری و توجه بیشتر مخاطب به پیام‌ها، ادامه داد: همه اطلاعات ازجمله پیام‌های ترافیکی، تاریخ، ساعت، پیام‌های هشدار، ایست و حرکت، روی این مانیتور قابل نمایش هستند.

رمضانی بر مزیت و تأثیری نصب این چراغ‌های راهنمایی رانندگی نوین بر کاهش جرایم رانندگی و رعایت قانون توسط شهروندان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: بازخوردهایی که از نصب این چراغ‌ها در استان کرمان، شهر بندرعباس و خراسان رضوی گرفته شده بسیار مثبت بوده است.

مدیر شرکت دانش بنیان در پایان اظهار کرد: براساس آمار شهرداری و پلیس راهنمایی رانندگی، با نصب این چراغ‌های راهنمایی رانندگی جرایم به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

کد خبر ۵۹۷۵۸۱۲




متخصصان کرمانی چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند ساختند

منبع: مــهر
? متخصصان کرمانی چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند ساختند