مانور رای‌گیری انتخابات در کرمان برگزار شد/ تأمین حداکثر زیرساخت‌ها

نذیر کرمان/کرمان امروز اول بهمن ماه، مانور رأی‌گیری انتخابات با حضور استاندار در محل فرمانداری کرمان برگزار شد. علی بابایی فرماندار کرمان در حاشیه این مانور گفت: ۴۷۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان داریم که اکثر شعبه‌ها در مدارس، ۲۰ درصد شعب در مساجد، هشت درصد شعب در ادارات و تعدادی هم شعبه سیار است. […]

نذیر کرمان/کرمان امروز اول بهمن ماه، مانور رأی‌گیری انتخابات با حضور استاندار در محل فرمانداری کرمان برگزار شد.

علی بابایی فرماندار کرمان در حاشیه این مانور گفت: ۴۷۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان داریم که اکثر شعبه‌ها در مدارس، ۲۰ درصد شعب در مساجد، هشت درصد شعب در ادارات و تعدادی هم شعبه سیار است.

وی افزود: شعبه اخذ رأی اقلیت‌ها در کرمان هم به‌ صورت مجزا و در محل مشخص‌ شده برپا خواهد شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در حاشیه برگزاری مانور در جمع خبرنگاران بیان کرد: انتخابات بزرگترین کار دولت در سال جاری است و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه حداکثر زیرساخت‌ها را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان کرمان فراهم کرده‌ایم، افزود: در انتخابات سال جاری بحث فناوری اطلاعات هم به‌صورت جدی مطرح است که به کار ویژه نیاز است و اقدامات لازم در این حوزه را هم انجام داده‌ایم.

فداکار بیان کرد: همه زیرساخت‌ها برای برگزاری باشکوه و پرشور و نشاط انتخابات در استان کرمان آماده است و ستاد انتخابات شهرستان کرمان به‌عنوان مهمترین حوزه انتخابیه استان آمادگی کامل جهت برگزاری را دارد.

استاندار کرمان بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم مهمترین اصل در انتخابات است و زیرساخت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد شده است.

انتهای پیام 




مانور رای‌گیری انتخابات در کرمان برگزار شد/ تأمین حداکثر زیرساخت‌ها

منبع: ایـسنا
? مانور رای‌گیری انتخابات در کرمان برگزار شد/ تأمین حداکثر زیرساخت‌ها