مامور قلابی در رودبار جنوب دستگیر شد

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان دولتی و اطلاعاتی، مدعی اعمال نفوذ در مراجع انتظامی بود، خبر داد و گفت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و برای وی کیفرخواست صادر شده است. “حامد عمرانی” امروز ۲۰ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: با اعلام […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان دولتی و اطلاعاتی، مدعی اعمال نفوذ در مراجع انتظامی بود، خبر داد و گفت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و برای وی کیفرخواست صادر شده است.

“حامد عمرانی” امروز ۲۰ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: با اعلام گزارشی از سوی فردی که دارای پرونده در مرجع انتظامی بوده، مبنی بر پرداخت وجه به یک فرد مدعی اعمال نفوذ جهت حل و فصل پرونده در مرجع انتظامی، مراتب در دستور کار دادستانی شهرستان رودبار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس اطلاعات شهرستان با دستور قضایی، بلافاصله فرد موردنظر را شناسایی کرده، افزود: نیروهای پلیس اطلاعات پس از شناسایی این فرد، در حالی که قصد فرار داشت، نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

عمرانی با اشاره به اینکه متهم به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را از این عمل تحصیل مال دانسته، گفت: وی به اتهام غصب عنوان دولتی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی دستگیر شده است.

دادستان رودبار جنوب تصریح کرد: پرونده مربوطه پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده و متهم همچنان با قرار متناسب در زندان به سر می برد.

انتهای پیام




مامور قلابی در رودبار جنوب دستگیر شد

منبع:ایـسنا
? مامور قلابی در رودبار جنوب دستگیر شد