ماسک و مسواک در مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شد

جیرفت – فت فتو – مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه جیرفت اعلام کرد که طی روزهای گذشته تعداد زیادی ماسک، مسواک، دیگر وسایل بهداشتی و مقادیری اسباب بازی در مناطق محروم و دورافتاده جنوب استان کرمان توزیع شد. محمد حسین افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو از جمله اقلام توزیع شده […]

جیرفت – فت فتو – مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه جیرفت اعلام کرد که طی روزهای گذشته تعداد زیادی ماسک، مسواک، دیگر وسایل بهداشتی و مقادیری اسباب بازی در مناطق محروم و دورافتاده جنوب استان کرمان توزیع شد.

محمد حسین افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو از جمله اقلام توزیع شده را ۹ هزار ماسک برشمرد و توضیح داد: تعداد سه هزار و ۵۰۰ ماسک تحویل واحد مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای توزیع بین اقشار محروم شد.

به گفته وی سه هزار و ۵۰۰ ماسک دیگر نیز بین سازمان های مردم نهاد در جنوب کرمان توزیع شده است.

افشار با بیان اینکه خیریه پویا نیز در تهیه ماسک ها مشارکت داشته است گفت: جنوب کرمان به دلیل وسعت و پراکندگی جمعیت دارای محرومیت های زیادی است.

مدیر موسسه دارالاکرام شعبه جیرفت از توزیع دیگر وسایل بهداشتی و اسباب بازی در مناطق محروم جنوب کرمان خبر داد و گفت: تعداد زیادی مسواک و اسباب بازی با توجه به شرایط کرونا و ماندن بچه های مناطق محروم در خانه ها بین خانواده های نیازمندان توزیع شد.

وی به شرایط کرونایی در منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و از اهدای تعدادی گان (روپوش پزشکی) به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت خبر داد.

افشار مشارکت بیشتر مردم در امور خیرخواهانه با هدف تهیه اقلام بهداشتی را باتوجه به شرایط کرونایی جامعه خواستار شد.
 




ماسک و مسواک در مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شد

منبع:ایرنـا
? ماسک و مسواک در مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شد