مارتینس: مقابل مس با تعصب بازی می‌کنیم/ از حضور تماشگران خانم خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید از این که فردا تماشاگران خانم نظاره‌گر دیدار این تیم و مس رفسنجان هستند، خوشحال است. به گزارش نذیر کرمان، خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: نتایج امروز نشان می‌دهد که بازی‌ها سخت هستند. ما هم از یک بازی خوب که […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید از این که فردا تماشاگران خانم نظاره‌گر دیدار این تیم و مس رفسنجان هستند، خوشحال است.

به گزارش نذیر کرمان، خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: نتایج امروز نشان می‌دهد که بازی‌ها سخت هستند. ما هم از یک بازی خوب که مقابل شمس آذر انجام داده‌ایم به بازی با مس رفسنجان رسیده‌ایم، هر چند متاسفانه این بازی را واگذار کردیم. در بازی با مس رفسنجان می‌خواهیم با تعصب بازی کنیم.

وی درباره تقابل برخی بازیکنان دو تیم برابر تیم‌های سابق خود نیز عنوان کرد: این اتفاق در تمام لیگ های دنیا می افتد و بازیکنان جابجا می‌شوند. سه بازیکن که قبلا در مس بازی می کردند، اکنون در فولاد هستند و بازیکنانی هم در فولاد بوده اند که اکنون در مس بازی می کنند. به هر حال بازی خوبی می تواند برای این بازیکنان باشد. من هم وقتی در اسپانیا مربیگری می کردم با حریفانی مواجه می شدم که پیش‌تر سرمربی آن تیم ها بودم. فوتبال به شدت جهانی است و به همین دلیل است که این اتفاقات در آن رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره غایبان تیمش برای بازی فردا، گفت: خیر همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی همچنین بیان کرد: فولاد شروع فصل خوبی نداشت، به همین دلیل تغییراتی ایجاد شد و کادرفنی اسپانیایی آمد. فولاد باشگاه برزگی است که جام های زیادی برده و همین اخیر یک جام در ایران به دست آورده است. وقتی به چنین باشگاهی ورود می کنید کار سخت‌تر و جدی‌تر می شود و باید به بازیکنان این انگیزه و شور و اشتیاق را برگرداند تا مثل همیشه خوب بازی کنند.
 
مارتینس افزود: هم بازیکنان فولاد و هم مردم محبت زیادی به من داشتند و واقعا خود بازیکنن فولاد در زمین تلاش زیادی می کنند و از این موضوع خوشحال هستم.

وی بیان کرد: خوشحالم که فردا بانوان هم در ورزشگاه حضور دارند. به هر حال فوتبال برای تماشاگران است و همین موضوع فوتبال را جهانی می‌کند. فوتبال یک ورزش بزرگ برای تمام جهان است.

انتهای پیام




مارتینس: مقابل مس با تعصب بازی می‌کنیم/ از حضور تماشگران خانم خوشحالم

منبع: ایـسنا
? مارتینس: مقابل مس با تعصب بازی می‌کنیم/ از حضور تماشگران خانم خوشحالم