مادر سیرجانی از قصاص قاتل فرزندش گذشت

به گزارش فت فتو و به نقل از دادگستری کرمان، محسن نیک‌ورز اظهار داشت: پس از دستگیری متهم، تکمیل پرونده و انجام رسیدگی‌های قضایی، در نهایت حکم نهایی این فرد مبنی بر قصاص نفس صادر شده و در در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفته است. وی با اشاره به ابراز ندامت […]


به گزارش فت فتو و به نقل از دادگستری کرمان، محسن نیک‌ورز اظهار داشت: پس از دستگیری متهم، تکمیل پرونده و انجام رسیدگی‌های قضایی، در نهایت حکم نهایی این فرد مبنی بر قصاص نفس صادر شده و در در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفته است.


وی با اشاره به ابراز ندامت محکوم علیه در زندان، خاطرنشان کرد: صبح امروز ۲۱ دی ماه، خانم رضوانی، مادر داغدار مقتول به عنوان تنها ولی دم به دلیل فوت پدر خانواده به حرمت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) رضایت بی قید و شرط خود برای عدم اجرای حکم قصاص را اعلام کرده و با این اقدام خیرخواهانه مانع از داغدار شدن یک خانواده شد.


دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ضمن تقدیر از نگاه خیرخواهانه ولی دم، تصریح کرد: امورات مربوط به جلب رضایت ولی دم با وساطت امام جمعه شهرستان، مقامات قضایی، مسئولان زندان و اعضای شورای حل اختلاف انجام شده است که جا دارد از تلاش‌های انجام شده در این حوزه نیز تقدیر شود.


انتهای پیام/




مادر سیرجانی از قصاص قاتل فرزندش گذشت

منبع: ایـلنا
? مادر سیرجانی از قصاص قاتل فرزندش گذشت