لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان با هدف تولید قدرت نرم تشکیل شد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه نباید بزرگیمان را از دست بدهیم، عنوان کرد: تشکیل لشکر پیشکسوتان خواسته حاج قاسم بود تا تولید قدرت نرم کنیم و شاکله آن نظامی نیست و اصل کار ما انسجام انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و … است. سردار”حسین معروفی” صبح امروز ۳۱ شهریورماه در […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه نباید بزرگیمان را از دست بدهیم، عنوان کرد: تشکیل لشکر پیشکسوتان خواسته حاج قاسم بود تا تولید قدرت نرم کنیم و شاکله آن نظامی نیست و اصل کار ما انسجام انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و … است.

سردار”حسین معروفی” صبح امروز ۳۱ شهریورماه در آیین “بیعت با فرمانده” که با حضور فرماندهان قدیم دفاع مقدس و لشکر پیشکسوتان استان کرمان همراه با نذر خون و رونمایی از ۸ کتاب دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دفاع مقدس پایه های درونی و مهمی در خودش نهادینه کرده بود.

وی ادامه داد: در جنگ فرمانده رده خودش به خط مقدم می رفت و سپس به سربازانش می گفت بیاید و بیشترین شهدای ما فرماندهانمان بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری صحنه های جنگ اظهار کرد: در صحنه های نبرد، تفکر عمیق دینی، توسل، توکل و اراده الهی را حاکم بر همه چیز می دیدم. در جنگ، انقلابی، رسالت محور و تکلیف گرا بودیم و همه اینها رمزهای پیروزی ما در جنگ بود.

وی روحیه جهادی را زائیده دفاع مقدس دانست و بیان کرد: از روز اول جنگ که حتی فشنگ ریز هم نداشتیم اما هرگز نگفتیم که نمی توانیم و ایستادیم و دفاع کردیم.

معروفی اظهار کرد: مدیریت جهادی و انقلابی غوغا به پا می کند و با این مدیریت هیچ ناممکنی دیگر وجود نخواهد داشت.

وی مردمی بودن را یکی دیگر از رموز پیروزی ایران در جنگ تحمیلی برشمرد و عنوان کرد: در صحنه نبرد بارها شاهد بودیم که مجردها خود را سپر متاهلین می کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ما حدود ۱۸۸ هزار شهید در دوران جنگ دادیم اما یک سانتیمتر از خاک کشور را ندادیم و از ناموسمان دفاع کردیم.

وی با بیان اینکه در جنگ مظلوم بودیم اما ضعیف نبودیم، تصریح کرد: در دفاع مقدس با دست خالی پیروز شدیم.

معروفی با تاکید برآنکه نباید بزرگیمان را از دست بدهیم، عنوان کرد: تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس خواسته حاج قاسم بود تا تولید قدرت نرم کنیم و شاکله آن نظامی نیست و اصل کار ما انسجام انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و … است.

انتهای پیام




لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان با هدف تولید قدرت نرم تشکیل شد

منبع:ایـسنا
? لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان با هدف تولید قدرت نرم تشکیل شد