لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ها در بازار

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدامات عملی تیم اقتصادی دولت جلوی روند افزایشی قیمت دلار را گرفت که امیدواریم جدی‌تر پای کار باشند و تورم را کنترل کرده و ثباتی در بازار ایجاد کنند. به گزارش فت فتو از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از مواکب شهرستان برای […]


امام جمعه رفسنجان گفت: اقدامات عملی تیم اقتصادی دولت جلوی روند افزایشی قیمت دلار را گرفت که امیدواریم جدی‌تر پای کار باشند و تورم را کنترل کرده و ثباتی در بازار ایجاد کنند.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از مواکب شهرستان برای برپایی جشن نیمه شعبان اظهار کرد: امسال با تدابیری که اندیشیده شد، بهتر از سال‌های قبل هنجارهای اسلامی رعایت شد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه رفسنجان نیمه شعبان را که روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده را به مجموعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور که در صدد ایجاد امنیت پایدار در کشور هستند، تبریک گفت و از آنان قدردانی کرد.

وی افزود: اقدامات عملی تیم اقتصادی دولت جلوی روند افزایشی قیمت دلار را گرفت که امیدواریم جدی‌تر پای کار باشند و تورم را کنترل کرده و ثباتی در بازار ایجاد کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: دولت‌ها نشان دادند که اگر مصمم بر اجرای یک کاری شوند، توفیقات خوبی می‌توانند داشته باشند اما اگر به کارهای دیگری که اولویت کشور نیست بپردازند موجب آسیب در مسائل اولویت‌ کشور می‌شود.

وی چهارشنبه پایانی سال را بدون هیچ مبنای عقلی، شرعی و تاریخی دانست و اضافه کرد: هرسال تعداد زیادی بچه‌ها و افراد زیادی دچار معلولیت حتی بعضا با مرگ مواجه می‌شوند که ضرورت دارد خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند.

امام جمعه رفسنجان با قدردانی صمیمانه از رهبر معظم انقلاب در باره موضع‌شان نسبت به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اشد مجازات را برای عاملان این جنایت غیر قابل اغماض و غیر قابل عفو خواستار شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

 

 





لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ها در بازار

منبع: فــارس
? لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ها در بازار