لزوم رویکرد فعالانه هیات‌های بازرسی انتخابات

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: در هیات بازرسی، مسیر انجام کار فعالانه قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات باید رصد شود چرا که رصد سلامت انتخابات برعهده بازرسان است و باید بر اساس قوانین عمل کنیم. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ روح‌الله‌الرضا نعمت‌اللهی صبح امروز در همایش آموزشی […]

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: در هیات بازرسی، مسیر انجام کار فعالانه قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات باید رصد شود چرا که رصد سلامت انتخابات برعهده بازرسان است و باید بر اساس قوانین عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ روح‌الله‌الرضا نعمت‌اللهی صبح امروز در همایش آموزشی هیات‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان کرمان در محل سالن اجتماعات شهید مرتضوی گفت: انتخابات امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و محورهای چهارگانه‌ای که معظم له عتوان کردند، بسیار مهم است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان ادامه داد: بر این دوره انتخابات حساسیت داریم و در این زمینه دغدغه‌مند هستیم تا رسالت سلامت انتخابات به درستی انجام شود.
 
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان با اشاره به ساختار تعریف شده برای انتخابات اظهار کرد: نظارت بر ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عهده هیات بازرسی است.
 
وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری، توجه به شور و شعور انتخاباتی، مدنظر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسئولان است، عنوان کرد: جمعی که در هیات‌های بازرسی قرار می‌گیرند معذوریت‌هایی دارند که به این مهم باید توجه شود.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه بر سلامت انتخابات تاکید داریم، همچنین موضوعاتی باید رصد شود و هر اقدام بر اساس قانون باید در نظر گرفته شود، اظهار کرد: در هیات بازرسی، مسیر انجام کار فعالانه قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات باید رصد شود چرا که رصد سلامت انتخابات برعهده بازرسان است و باید بر اساس قوانین عمل کنیم.

 




لزوم رویکرد فعالانه هیات‌های بازرسی انتخابات

منبع:آرمـان
? لزوم رویکرد فعالانه هیات‌های بازرسی انتخابات