لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت‌ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد. به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع […]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت‌ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با اشاره به وضعیت ۲ کارخانه مس کاوان اطلس کارمانیا و کارخانه فرآوری آهن جنگا اظهار داشت: این دو کارخانه که می‌توانند در زمینه پیشرفت جنوب کرمان نقش مهمی ایفا کنند، در حال حاضر و علی‌رغم سرمایه‌گذاری عظیم توسط سرمایه‌گذاران، با مشکل تامین برق مواجه هستند.

مسلم مروجی‌فرد افزود: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد؛ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توانسته بسیاری از موانع تولید در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و… را در این منطقه رفع کند و گام‌های موثری برای رفع محرومیت جنوب کرمان بردارد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان گفت: در این جلسه در رابطه با تامین برق این واحدهای تولیدی تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت جنوب کرمان به‌ویژه بخش ساردوییه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت‌ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

در ادامه مشاور استاندار در جنوب کرمان با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان اظهار داشت: باید در چارچوب قانون و از طریق بسته‌های تشویقی سبب ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بیشتر در منطقه شد.

حمدالله فاریابی افزود: جنوب کرمان دارای پتانسیل و استعدادهای بی‌شماری است که با همکاری، تعامل و تلاش می‌توان این استعدادهای را شکوفا کرد.

وی بیان داشت: در جنوب کرمان در حوزه برق علاوه بر مشکلاتی مانند مشکل این دو کارخانه مهم، کمبودها و مشکلات دیگری نظیر عدم روشنایی گلزار شهدا در شهرهای مختلف جنوب کرمان وجود دارد که می‌طلبد شرکت توزیع برق جنوب کرمان به این موارد نیز توجه جدی کند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان

منبع: فــارس
? لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان