لزوم دوبانده‌سازی محور شهداد – کرمان/ حفر یک حلقه چاه جدید آب آشامیدنی در شهداد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بر لزوم دوبانده‌سازی محور شهداد به کرمان با توجه به اهمیت بحث گردشگری در شهداد، تأکید کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری بخش شهداد با اشاره به مصوبات هیات دولت در […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بر لزوم دوبانده‌سازی محور شهداد به کرمان با توجه به اهمیت بحث گردشگری در شهداد، تأکید کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری بخش شهداد با اشاره به مصوبات هیات دولت در سفر به استان کرمان اظهار کرد: قبلاً موضوع دو بانده شدن محور شهداد _کرمان به لحاظ اهمیت بحث گردشگری شهداد مکاتبه و پیگیری شده است و باید در خصوص این موضوع تلاش بیشتری صورت گیرد‌.

 زاهدی در خصوص مشکل آب کشاورزی شهداد نیز گفت: طرح مطالعه انتقال آب توسط آب منطقه‌ای تهیه و عملیات اجرایی آن توسط اداره جهاد کشاورزی صورت پذیرد.

در این جلسه مقرر شد از اعتبارت تخصیص یافته در حوزه آبفا، نسبت به حفر یک حلقه چاه جدید در شهر شهداد تا قبل از فصل تابستان اقدام شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





لزوم دوبانده‌سازی محور شهداد – کرمان/ حفر یک حلقه چاه جدید آب آشامیدنی در شهداد

منبع: فــارس
? لزوم دوبانده‌سازی محور شهداد – کرمان/ حفر یک حلقه چاه جدید آب آشامیدنی در شهداد