لزوم تکمیل جاده محمدآباد ریگان – جاسک در جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جازموریان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله جاده محمودآباد ریگان-جاسک و محور حادثه‌خیز جازموریان – رودبار جنوب را با توجه به موقعیت استراتژیک آنها خواستار شد. جعفر جهانگیری امروز پنجم دی ماه در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، بازرسان سازمان برنامه و امام شهرستان جازموریان از محورهای مواصلاتی رودبارجنوب […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جازموریان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله جاده محمودآباد ریگان-جاسک و محور حادثه‌خیز جازموریان – رودبار جنوب را با توجه به موقعیت استراتژیک آنها خواستار شد.

جعفر جهانگیری امروز پنجم دی ماه در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، بازرسان سازمان برنامه و امام شهرستان جازموریان از محورهای مواصلاتی رودبارجنوب -جازموریان و محمد آباد ریگان – جاسک، بر لزوم تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های استراتژیک تاکید کرد.

وی گفت: محور غیراستاندارد شهرستان جازموریان به رودبار جنوب از جمله مسیرهای پر تردد و حادثه‌خیز است زیرا این جاده کشش بار ترافیکی موجود را ندارد و همواره شاهد حوادث ناگوار هستیم.

جهانگیری محور مواصلاتی محمدآباد ریگان – جاسک را از مسیرهای استراتژیک برای جنوب استان کرمان و کشور دانست و افزود: این جاده از محورهای حیاتی و اقتصادی استان و شهرستان جازموریان است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکان ارتباط مناسب حوزه جنوب استان به سواحل مکران (بندر جاسک و چابهار) در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصاد دریایی جنوب کشور، نقش حائز اهمیتی دارد که باید روند عملیات اجرایی آن با شتاب بیشتری دنبال شود.

فرماندار جازموریان با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب محور جازموریان – رودبار جنوب اظهار کرد: جاده مواصلاتی رودبارجنوب -جازموریان به جاده مرگ تبدیل شده و هر روز شاهد افزایش تلفات و مرگ و میر در این محور هستیم که عرض کم، یکی از عمده دلایل تصادفات است.

وی دو بانده شدن محور جازموریان – رودبار جنوب را خواستار شد که با توجه به حجم ترددها و همجواری با استان سیستان و بلوچستان انتظار است در کمترین زمان ممکن انجام شود.

فرماندار جازموریان بر توجه جدی مسئولان ذیربط نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز یادآور تاکید کرد.

انتهای پیام




لزوم تکمیل جاده محمدآباد ریگان – جاسک در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? لزوم تکمیل جاده محمدآباد ریگان – جاسک در جنوب کرمان