لزوم توسعه گردشگری استان کرمان در کنار گردشگری مقاومت

مدیرکل توسعه منابع استاندار کرمان خطاب به فعالان گردشگری استان گفت: در کنار گردشگری مقاومت، توسعه گردشگری استان را دنبال کنید. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی بیگ‌زاده شامگاه چهارم دی‌ماه در نشست با مدیران و فعالان صنعت گردشگری استان کرمان به توصیف ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: […]

مدیرکل توسعه منابع استاندار کرمان خطاب به فعالان گردشگری استان گفت: در کنار گردشگری مقاومت، توسعه گردشگری استان را دنبال کنید.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی بیگ‌زاده شامگاه چهارم دی‌ماه در نشست با مدیران و فعالان صنعت گردشگری استان کرمان به توصیف ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: مِهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در دل آزادی‌خواهان جهان جای گرفته و او را به عنوان یک قهرمان می‌شناسند.

وی با بیان این مطلب که وقتی انسان خود را نبیند و خدا را دید بزرگتر می‌شود، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کرمان را پرآوازه کرده است، باید از این فرصت استفاده کنیم.

مدیرکل توسعه منابع استاندار کرمان با یادآوری دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: حدود ۱۵۰۰ نفر از استان کرمان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون از حدود ۸۰ کشور زائر برای زیارت مرقد حاج‌قاسم سلیمانی آمده‌اند و کرمان یک استان زائرپذیر شده و مرقد حاج قاسم هیچ روزی بدون زائر نیست.

بیگ‌زاده بر لزوم فعال‌تر شدن بخش خصوصی تأکید و عنوان کرد: شرایط هتل‌های استان بایستی به‌گونه‌ای باشد که بیشتر زائران مرقد حاج‌قاسم سلیمانی بتوانند از آنها به بهترین شکل استفاده کنند.

وی با بیان این‌مطلب که برای زائران مرقد حاج‌قاسم سلیمانی تور گردشگری مقاومت در استان کرمان راه‌اندازی کنید، اظهار کرد: در کنار گردشگری مقاومت، توسعه گردشگری استان را دنبال کنید.

معاون استاندار کرمان اضافه کرد: حتی می‌توانیم توریسم‌ درمانی استان را رونق بخشیم و با توجه به وجود هنرمندان حرفه‌ای در استان باید از ظرفیت آنها نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ کمیته برای برگزاری سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: همه فعالیت‌ها دلی است و کسی برای انجام آنها چشم‌داشتی ندارد.

انتهای خبر/ طهماسبی




لزوم توسعه گردشگری استان کرمان در کنار گردشگری مقاومت

منبع:آرمـان
? لزوم توسعه گردشگری استان کرمان در کنار گردشگری مقاومت