لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز کوهبنان

فرماندار کوهبنان به جهاد تبیین اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت آن، گفت: ما در جنگ با دشمنان قرار داریم و باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری حساس‌تر باشیم. به گزارش فت فتو از کوهبنان، فرماندار کوهبنان در هفدهمین یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز این شهرستان اظهار داشت: با تمام وجود حادثه تروریستی […]


فرماندار کوهبنان به جهاد تبیین اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت آن، گفت: ما در جنگ با دشمنان قرار داریم و باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری حساس‌تر باشیم.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، فرماندار کوهبنان در هفدهمین یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز این شهرستان اظهار داشت: با تمام وجود حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم می‌کنیم، اقدام ناجوانمردانه‌ای بود که توسط افراد جانی صورت گرفت و در پی آن افراد بی‌گناه بویژه سه دانش‌آموز به شهادت رسیدند.

مجید توکلی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان بدانند  روح شهادت، ایثارگری و شهامت در جامعه ما حکمفرما است، اجازه نمی‌دهیم دشمن در کشور ما به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد میدان شدند و با تمام وجود در برابر دشمنان مقاومت کردند، گفت: شهیدان در وصیت‌نامه خود بر دفاع از  ولایت و رهبری، رعایت حجاب و عفاف و حفظ وحدت و همدلی تاکید کرده‌اند.

فرماندار کوهبنان به جهاد تبیین اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت آن، عنوان داشت: امروز هم ما در جنگ با دشمنان قرار داریم و باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری حساس‌تر باشیم.

وی عنوان داشت: دانش‌آموزان با درس خواندن، نماز اول وقت و استفاده درست از فضای مجازی می‌توانند تابع رهبری و حافظ خون شهدا باشند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ش





لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز کوهبنان

منبع: فــارس
? لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز کوهبنان