لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های حوزه برق جنوب کرمان

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با توجه به محرومیتی که دارند نیاز توجه ویژه به حوزه برق و تکمیل نیروگاه‌ها و احداث پست‌های برق دارند.  منصور شکراللهی در گفت‌وگو با فت فتو در کهنوج با اشاره به دیدار وزیر نیرو در خصوص نیازهای صنعت برق […]


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با توجه به محرومیتی که دارند نیاز توجه ویژه به حوزه برق و تکمیل نیروگاه‌ها و احداث پست‌های برق دارند.

 منصور شکراللهی در گفت‌وگو با فت فتو در کهنوج با اشاره به دیدار وزیر نیرو در خصوص نیازهای صنعت برق استان کرمان اظهار داشت: این موارد شامل منفی شدن تراز تولید و مصرف با توجه به رشد سریع صنعتی،  توجه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر با توجه به موقعیت ویژه، توجه به نیروگاه‌های تولید پراکنده در سطح شبکه استان با توجه به گستردگی و بحران‌خیز بودن استان و لزوم توجه به تولید در شرایط جزیره‌ای در راستای تاب‌آوری و پدافند غیرعامل است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گسترش زیرساخت‌های شبکه انتقال و فوق‌توزیع در سطح استان، توجه به شرایط شرکت‌های پیمانکاری بومی در راستای نگهداشت نیروی انسانی با توجه جذب نیروی انسانی با تجربه از سوی شرکت‌های صنعتی و پرداخت‌نکردن به موقع مطالبات نیروگاه‌های خورشیدی و تولید پراکنده از دیگر نیازهای صنعت برق استان کرمان است.

شکراللهی با بیان مشکلات حوزه برق پنج شهرستان جنوبی کرمان افزود: این منطقه با توجه به محرومیت‌هایی که دارد، نیاز به توجه در حوزه‌های تکمیل فاز دوم نیروگاه شوباد (شهرستان کهنوج)، تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت قلعه‌گنج و تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت فاریاب است.

وی خاطر نشان کرد: سایر نیازها در این حوزه احداث خط و پست ۱۳۲ کیلوولت نودژ(شهرستان منوجان)، احداث خط  و پست ۱۳۲ کیلوولت صولان قلعه‌گنج، احداث پست ۲۳۰ کیلوولت جازموریان شهرستان رودبار جنوب، احداث پست ۲۳۰ کیلوولت هامون شهرستان رودبار جنوب و احداث نیروگاه تولید پراکنده در قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و زهکلوت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۲۶۵۵/ب





لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های حوزه برق جنوب کرمان

منبع:فــارس
? لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های حوزه برق جنوب کرمان