لزوم تزریق ۲ دوز واکسن دانش آموزان برای بازگشایی تدریجی مدارس

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر لزوم تزریق دو دوز واکسن علیه کرونا برای دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس از اول آبان تاکید کرد. دکتر”احمد جمالی زاده” امروز ۱۹ مهرماه درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انجام واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان های […]

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر لزوم تزریق دو دوز واکسن علیه کرونا برای دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس از اول آبان تاکید کرد.

دکتر”احمد جمالی زاده” امروز ۱۹ مهرماه درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انجام واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان های رفسنجان و انار رشد خوبی داشته، اظهار کرد: توصیه می شود خانواده ها هرچه سریع تر نسبت به واکسیناسیون دانش آموزانی که واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، حتماً تا زمان بازگشایی مدارس جهت تزریق دو دوز واکسن اقدام کنند.

وی افزود: ضرورت دارد با قید فوریت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال انجام شود چراکه تحقق این مهم نقش عمده ای در قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از این بیماری دارد.

جمالی زاده ادامه داد: نشانی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان در رفسنجان و انار پایگاه های تجمیعی مصلی و شهیده “حسن رمضانی ” وکلیه مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی است که نسبت به انجام واکسیناسیون دانش آموزان زیرساخت های لازم را فراهم آورده اند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان عنوان کرد: هنوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی برای واکسینه شدن دانش آموزان زیر ۱۲ سال صادر نشده و هفته های آینده در سطح ملی برای این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهترین شیوه مقابله با کرونا در مدارس؛ واکسینه شدن معلمان، کادر اداری مدارس و خانواده هاست و واکسن سینوفارم مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در رفسنجان و انار موجود است.

جمالی زاده اضافه کرد: در دنیا ثابت شده که آموزش های مجازی تأثیر چندانی در تعلیم و تربیت ندارد و برای مقابله با بیماری، واکسن کرونا را توصیه می کنند لذا برای جلوگیری از موج جدید بیماری کرونا بهتر است خانواده ها ضمن انجام واکسیناسیون خود، فرزندانشان را که قرار است در کلاس های حضوری درس شرکت کنند برای واکسینه شدن به پایگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی بفرستند.

انتهای پیام




لزوم تزریق ۲ دوز واکسن دانش آموزان برای بازگشایی تدریجی مدارس

منبع:ایـسنا
? لزوم تزریق ۲ دوز واکسن دانش آموزان برای بازگشایی تدریجی مدارس