لزوم تجهیز تالار فرهنگ و هنرکرمان و فاز دوم موزه هنرهای معاصر

کرمان -استاندار کرمان در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مساعدت وزارتخانه برای تجهیز تالار فرهنگ و هنر کرمان و اجرای فاز دوم موزه هنرهای معاصر کرمان را مطرح کرد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در […]

کرمان -استاندار کرمان در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مساعدت وزارتخانه برای تجهیز تالار فرهنگ و هنر کرمان و اجرای فاز دوم موزه هنرهای معاصر کرمان را مطرح کرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم تجهیز تالار فرهنگ و هنر کرمان با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که این امر مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

در این نشست همچنین در خصوص عملیات تعمیر و مرمت در ساختمان میراثی موزه هنرهای معاصر کرمان به منظور افتتاح فاز دوم این مجموعه، در نشست استاندار کرمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبادل نظر شد.

استاندار کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مسائل و مشکلات چند نفر از هنرمندان کرمانی را هم در دیدار با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کردند.

کد خبر ۵۹۲۶۲۴۸




لزوم تجهیز تالار فرهنگ و هنرکرمان و فاز دوم موزه هنرهای معاصر

منبع: مــهر
? لزوم تجهیز تالار فرهنگ و هنرکرمان و فاز دوم موزه هنرهای معاصر