لزوم تبیین مستمر در مواجهه با الگوهای انحرافی سیاسی اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از لارستان، نشست بصیرتی برخی از افسران و فرماندهان انتظامی جنوب استان فارس ازجمله لارستان، خنج، لامرد و سایر شهرهای جنوب فارس در سالن اجتماعات انتظامی شهرستان لارستان برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: هدف دشمن غدار صهیونی و صلیبی تهی‌کردن جامعه […]

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از لارستان، نشست بصیرتی برخی از افسران و فرماندهان انتظامی جنوب استان فارس ازجمله لارستان، خنج، لامرد و سایر شهرهای جنوب فارس در سالن اجتماعات انتظامی شهرستان لارستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: هدف دشمن غدار صهیونی و صلیبی تهی‌کردن جامعه از ارزش‌های الهی و معنوی اسلامی بوده و در همین راستا هجمه‌های فراوانی را علیه آیین‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی مانند شعائر پرشور و شعور حسینی وارد کرده است.

مهدی زارع با بیان اینکه دور کردن مردم از امامت و ولایت در راستای دسیسه‌های استکباری و با سلاح فضای مجازی در جنگی هیبریدی صورت می‌گیرد، ادامه داد: تبیین در روشنگری مستمر و عالمانه در مواجهه با الگوهای انحرافی سیاسی و اجتماعی و سربازان سابیری دشمن، بسیار مهم و حیاتی بوده و آشنایی با مؤلفه‌هایی همچون انقلاب ارتباطات و دهکده جهانی در همین چارچوب قابل بررسی است.

وی با اشاره به پدیده‌های نوظهور در عرصه روابط بین‌الملل گفت: بسیاری از مواردی که امروزه در عرصه روابط بین‌الملل بدیهی و در دسترسبوده؛ روزی به‌عنوان یک معجزه تلقی می‌شد که برداشته شدن مکان و زمان در ارتباطات و تعاملات بین‌المللی در این راستا قابل ارزیابی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در یک جنگ هیبریدی و ترکیبی با دشمنان قرار دارد، تشریح کرد: در این جنگ، دشمنان اهداف مشخصی را در سطوح مختلف حاکمیتی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی دنبال می‌کنند و غایت تلاش آنها فروپاشی پایه‌های اعتماد مردم و نهایتاً فروپاشی نظام و حاکمیت اسلامی است.

زارع با تأکید بر لزوم ورود فعالانه و هنرمندانه نیروهای انقلابی در فضای مجازی و تجهیز آنان به علوم و دانش روز که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را جهاد تبیین نامیده‌اند، گفت: امروز راهی  جز مبارزه توأمان  و خستگی‌ناپذیر نرم و سخت با دشمنان این سرزمین در فضای مجازی و حقیقی وجود ندارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، فرماندهان نیروی انتظامی را توصیه به تجهیز خود و خانواده‌شان به دانش و بینش سیاسی و اجتماعی کرد و ادامه داد: فرماندهان انتظامی به‌عنوان خط اول مبارزه با بسیاری از  معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های جمعی هستند که لازم است علاوه بر شناخت اولویت‌ها، جهاد مستمر علمی و درنوردیدن مرزهای دانش نوین را به‌عنوان یک مقوله مهمی به منظور ارتقای فعالیت‌های تخصصی خود ترسیم کنند.

انتهای پیام/۴۰۷۸/




لزوم تبیین مستمر در مواجهه با الگوهای انحرافی سیاسی اجتماعی

منبع:آنـــا
? لزوم تبیین مستمر در مواجهه با الگوهای انحرافی سیاسی اجتماعی