لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ نوجوانان در فعالیت‌های اجرایی

امام جمعه بردسیر، خواستار رسیدگی به مطالبات نوجوانان، استعدادیابی و استفاده از ظرفیت آنان در فعالیت‌های اجرایی شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر به مناسبت هفته نوجوان، نشست شورای فرهنگ عمومی بردسیر به ریاست حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر با حضور اعضا، آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

امام جمعه بردسیر، خواستار رسیدگی به مطالبات نوجوانان، استعدادیابی و استفاده از ظرفیت آنان در فعالیت‌های اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر به مناسبت هفته نوجوان، نشست شورای فرهنگ عمومی بردسیر به ریاست حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر با حضور اعضا، آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و نماینده نوجوانان و دانش‌آموزان این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بردسیر در این نشست با گرامیداشت «روز فرهنگ عمومی»، «روز نوجوان» و «بسیج دانش‌آموزی» گفت: فرهنگ شکرگزاری و قناعت در جامعه کمرنگ شده و باید تلاش کنیم این فرهنگ بیش از گذشته ترویج شود.

کرمانی با انتقاد از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل بدحجابی و ترافیک افزود: متولی ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی صرفاً شورای فرهنگ عمومی یا یک ارگان خاص نیست؛ بلکه برای اصلاح فرهنگ، ادارات و نهادها باید مشارکت کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بیان کرد: مرتفع شدن بسیاری از مشکلات جامعه در گرو اصلاح فرهنگ است و فرهنگ نظام جمهوری اسلامی، ریشه در آموزه‌های دینی و احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام دارد.

امام جمعه بردسیر با گرامیداشت هفته نوجوان تبیین کرد: در آموزه‌های دینی تأکید زیادی برای رسیدگی به امور نوجوانان شده و تربیت نوجوانان در مسیر صحیح وظیفه تمامی ارگان‌هاست و هدایت نوجوانان در سنین کم به مراتب بهتر و آسان‌تر از سنین بالا است.

کرمانی به مشارکت پرشور نوجوانان در ستاد اقامه نماز شهرستان بردسیر اشاره کرد و خواستار رسیدگی به مطالبات نوجوانان، استعدادیابی و استفاده از ظرفیت نوجوانان در فعالیت‌های اجرایی شد.

زهره جعفری، نماینده مجلس دانش‌آموزی استان کرمان هم به نمایندگی از قشر نوجوانان شهرستان بردسیر، مطالبات و درخواست‌های دانش‌آموزان از مسئولان را مطرح و سپس اعضای شورای فرهنگ عمومی به ارائه نظر و پیشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ نوجوانان در فعالیت‌های اجرایی

منبع:آنـــا
? لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ نوجوانان در فعالیت‌های اجرایی