لزوم برخورد جدی با مفسدان/ عدالت در جامعه گسترش یابد

کرمان – امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد گفت: باید با مفسدان برخورد جدی شود تا احساس امنیت نداشته باشند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی […]

کرمان – امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد گفت: باید با مفسدان برخورد جدی شود تا احساس امنیت نداشته باشند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی باید در همه شئون رعایت شود.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان ادامه داد: جنگ بین دو جبهه توحید و استکبار تمام شدنی نیست و این جنگ بی امان ادامه دارد.

امام جمعه کرمان ۱۳ آبان را تبلور اراده ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران پرچمدار مبارزه با استکبار هستند.

نماینده ول فقیه در استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان توجه نخبگان جهان اسلام را جامعیت اسلام جلب کردند.

وی ادامه داد: هیچ جای سردرگمی در اسلام وجود ندارد و این دین جامع تمامی مباحث دنیوی و اخروی را پوشش می‌دهد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی رسالت اسلام را تمدن جهانی و تمدن نوین اسلامی برشمرد و افزود: جهان اسلام باید برای شکل گیری این تمدن هم دل و همراه شود.

وی شکل گیری تمدن اسلامی را در گرو وحدت مسلمانان دانست و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان به سه صفت پیامبر اکرم (ص) شامل صبر، عدل و اخلاق اشاره کردند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: مسئولان باید در این زمینه برنامه ریزی دقیق داشته باشند تا همه اقشار جامعه به ویژه قشر ضعیف مساله عدالت را در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی احساس کنند.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اظهار کرد: باید با مفسدان برخورد جدی شود تا احساس امنیت نداشته باشند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم دسترسی آسان مردم به مسئولان بیان کرد: باید امکانات در مناطق محروم توسعه یابد و نباید در جامعه اسلامی مستضعف وجود داشته باشد.

کد خبر ۵۳۳۸۷۲۴




لزوم برخورد جدی با مفسدان/ عدالت در جامعه گسترش یابد

منبع:مــهر
? لزوم برخورد جدی با مفسدان/ عدالت در جامعه گسترش یابد