لزوم برخورد با بی‌حجاب‌های هنجارشکن

دهقانی دادستان بافت گفت: در حال حاضر وضعیت حجاب در شهرستان بحرانی نیست. عنایت الله دهقانی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان از بافت عنوان کرد: در حال حاضر با دو نوع بی‌حجابی مواجه هستیم، بی‌حجاب هنجارشکن که تعدادشان محدود است و باید شناسایی شوند و با این افراد مقابله و برخورد شود و […]

دهقانی دادستان بافت گفت: در حال حاضر وضعیت حجاب در شهرستان بحرانی نیست.

عنایت الله دهقانی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان از بافت عنوان کرد: در حال حاضر با دو نوع بی‌حجابی مواجه هستیم، بی‌حجاب هنجارشکن که تعدادشان محدود است و باید شناسایی شوند و با این افراد مقابله و برخورد شود و دوم بی‌حجاب‌هایی که هنجارشکن نیستند و هدفشان زیرسؤال‌بردن نظام نیست که باید بین این دو گروه تفاوت قائل شد.

 دادستان شهرستان بافت گفت: در حال حاضر وضعیت حجاب در شهرستان بحرانی نیست؛ اما برای جلوگیری از بروز مشکلات باید برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌محور پیش برویم.

 وی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ای با فواصل زمانی متعدد تدوین شود و در آن وظیفه هر سازمان حقیقی و حقوقی مشخص شود و پس از زمان مشخص ارزیابی لازم از دستگاه‌های مختلف صورت‌گیرد و همه دستگاه‌ها مسئول هستند و طبق قانون حمایت خود را از آمران امربه‌معروف انجام دهند نزدیک به بیست نهاد مسئولیت دارند که همه باید توأمان وظیفه خود را انجام دهند.

 دهقانی تصریح کرد: بازار، مدارس، دانشگاه‌ها، پارک‌ها و ادارات گلوگاه‌های اصلی هستند که باید برای هر بخش برنامه‌ریزی کنیم و وظایف را بر عهده افراد متخصص در این زمینه بگذاریم و اگر در مکانی موردی اتفاق افتاد به‌صورت صریح آمار و اطلاعات بیان شود تا برای آن راهکارهای درست ارائه شود.

 وی اظهار داشت: تبیین مسئله حجاب باید بیش‌ازپیش انجام شود، با زبان نرم و بدون دافعه، ابتدا آموزش، ارشاد، تشویق و سپس تذکر، مقابله و برخورد با افراد صورت گیرد تا فرهنگ حجاب در جامعه به‌درستی نشان داده شود.

انتهای خبر/پوریا

[ad_1]

[ad_2]

لزوم برخورد با بی‌حجاب‌های هنجارشکن

منبع:آرمـان
? لزوم برخورد با بی‌حجاب‌های هنجارشکن