لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:محرومیت‌های بهداشت و درمان جنوب کرمان در شهرستان‌های دور دست باید با ایفای نقش خیران و مشارکت دولتمردان برطرف شود. فت فتو/ کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:محرومیت‌های بهداشت و درمان جنوب کرمان در شهرستان‌های دور دست باید با ایفای نقش خیران و مشارکت دولتمردان برطرف شود.

فت فتو/ کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگویی برای تمام اقشار جامعه است که همگان می‌توانند از مکتب غنی و پر محتوای آن شهید بهره گرفته و بر آن اساس حرکت کنند.
امام جمعه جیرفت افزود: اخلاص، کار جهادی و خستگی‌ناپذیری از مولفه‌های این مکتب و ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای همه سرمشق باشد.
وی تصریح کرد: مسئولان باید با تأسی از آن شهید حقیقتا مرد میدان عمل باشند و برای گره‌گشایی از کار مردم و محرومان  شبانه‌روز تلاش کنند.
وی با توصیه به هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: باید عدالت بهداشتی- درمانی با نگاه ویژه به مناطق شرقی و جنوبی‌تر این منطقه در اولویت قرار بگیرد و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات بهداشتی-درمانی با توجه به شرایط حاکم بر کشور تنها با جذب خیران و مشارکت دولتمردان ممکن است که باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.
تارم به مشکلات فراروی مردم در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: تبیین مشقت‌های مردم به ویژه در مناطق روستایی و دور افتاده از مهم‌ترین راه‌های بیان اهمیت موضوع و جذب خیران است.

انتهای پیام




لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده

منبع: ایـسنا
? لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده