لزوم استفاده از خدمات صنایع کوچک در استان کرمان

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های بزرگ استان باید از خدمات شرکت های کوچک و متوسط استفاده کنند تا امکان اشتغالزایی بالاتر فراهم شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای برتر صنعتی استان گفت: باید به ارتباط تنگاتنگ بین صنایع کوچک […]

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های بزرگ استان باید از خدمات شرکت های کوچک و متوسط استفاده کنند تا امکان اشتغالزایی بالاتر فراهم شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای برتر صنعتی استان گفت: باید به ارتباط تنگاتنگ بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ توجه کنیم.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد تحول دراشتغال و تولید استان، تولید قطعات توسط صنایع کوچک و متوسط برای صنایع بزرگ یک ضرورت است.

وی ارتباط بین فعالان اقتصادی با نمایندگان مجلس را ضروری دانست و ادامه داد: به علت شأن نظارتی و تقنینی مجلس، بسیاری از مشکلات را می‌توان در آرامش و به دور از حواشی پیگیری و به نتیجه رساند.

زاهدی از اهمیت تولید مبتنی بر بهره وری گفت و ادامه داد: باید به صنعت و تولید مبتنی بر دانش و فناوری و بهره گیری از منابع انسانی با کفایت توجه کرد.

کد خبر ۵۸۹۷۸۷۸




لزوم استفاده از خدمات صنایع کوچک در استان کرمان

منبع: مــهر
? لزوم استفاده از خدمات صنایع کوچک در استان کرمان