قیمت رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی تغییر نکرده است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت:«عرضۀ تن ماهی و رب گوجه‌فرنگی از سوی تولیدکنندگان در بازار محدود شده،اما هنوز افزایش قیمتی برای این دو کالا رخ نداده است». قاسمعلی حسنی با بیان اینکه تولیدکنندگان در انتظار تصمیم برای اصلاح قیمت این دو کالا از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت:«عرضۀ تن ماهی و رب گوجه‌فرنگی از سوی تولیدکنندگان در بازار محدود شده،اما هنوز افزایش قیمتی برای این دو کالا رخ نداده است».

قاسمعلی حسنی با بیان اینکه تولیدکنندگان در انتظار تصمیم برای اصلاح قیمت این دو کالا از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستند،افزود:«قیمت قوطی از ۲ هزار و ۳۰۰ تومان به سه‌هزار و ۷۰۰ تومان و ماهی از ۳۱ هزار تومان به ۵۵ هزار تومان افزایش یافته است،این تغییرات شامل کارتن،کارگر،حمل‌ونقل و روغن خوراکی نیز می‌شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو سراسری،وی ۲۲ خردادماه اظهار کرد:«تن ماهی و رب گوجه‌فرنگی از اقلامی است که تا پیش از آزادسازی قیمت روغن خوراکی به‌صورت تحمیلی به بنکداران داده می‌شد».

وی افزود:«بنکداران برای تامین روغن خوراکی در بازار مجبور به خرید رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی از تولیدکنندگان می‌شدند،اما در یک ماه گذشته این محصولات از تحمیلی بودن خارج شده و عرضۀ آن به بازار محدود شد».

حسنی با بیان اینکه با کاهش عرضۀ این محصولات شاهد خریدهای غیرمتعارف و مازاد بر نیاز مصرف‌کنندگان در بازار هستیم،خاطرنشان‌کرد:«بنکداران پیگیری‌هایی برای خرید کالا از تولیدکنندگان کرده‌اند،اما با عرضۀ محدود و اندک به دستشان می‌رسد».

وی گفت:«محدود شدن عرضۀ این کالا به دلیل افزایش قیمت تمام‌شدۀ این دو محصول به دلیل انتظار تولیدکننده برای تعیین قیمت توسط سازمان مذکور است،البته عرضۀ تن ماهی و رب گوجه‌فرنگی در بازار محدود شده اما هنوز افزایش قیمتی در این بخش را رخ نداده است». /پ

 

 




قیمت رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی تغییر نکرده است

منبع:خبر کرمان
?

قیمت رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی تغییر نکرده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی