قول معاون وزیر راه و شهرسازی برای تصویب طرح بافت فرسوده فهرج

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان فهرج در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری خواستار تسریع تصویب طرح بافت فرسوده این شهر شد که معاون وزیر در این زمینه قول مساعد داد. حسین سعیدی نیا شامگاه ۲۶ آبان ماه در این نشست اظهار کرد: طرح بافت فرسوده فهرج در ۱۹۰ هکتار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان فهرج در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری خواستار تسریع تصویب طرح بافت فرسوده این شهر شد که معاون وزیر در این زمینه قول مساعد داد.

حسین سعیدی نیا شامگاه ۲۶ آبان ماه در این نشست اظهار کرد: طرح بافت فرسوده فهرج در ۱۹۰ هکتار آماده شده اما با گذشت ۱۰ ماه هنوز به تصویب نرسیده است.

وی گفت در صورت تصویب این طرح، با در اختیار گذاشتن قیر رایگان و احداث پارک و سایر المان‌های شهری در بافت فرسوده، تحول عظیمی در جلوه شهری بوجود خواهد آمد. ضمن اینکه به زودی آسفالت تعدادی از کوچه‌های بافت فرسوده شهر آغاز خواهد شد.

دراین دیدار محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: تمام تلاش خود و همکارانم را در راستای تصویب این طرح انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به بازدید دی ماه سال گذشته از شهر فهرج و دیدن مشکلات از نزدیک در بحث قیر رایگان، دستور ویژه دادم تا مدیرکل راه وشهرسازی مساعدت نماید.

آئینی در ادامه تصریح کرد: تصویب طرح بافت‌های فرسوده محاسن فراوانی دارد که آسفالت معابر، ساخت پارک وفضاهای آموزشی و اعطای تسهیلات کم بهره ساخت و ساز از جمله آنهاست.

انتهای پیام




قول معاون وزیر راه و شهرسازی برای تصویب طرح بافت فرسوده فهرج

منبع: ایـسنا
? قول معاون وزیر راه و شهرسازی برای تصویب طرح بافت فرسوده فهرج