قول دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای تسریع در پیگیری پروژه انتقال آب به کرمان

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) قول داد در کمترین زمان پروژه انتقال آب را پیگیری و به سرانجام برساند. محمدمهدی زاهدی امروز ۲۴ تیر در گفت و گویی با اشاره به سفر اخیر  دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) به […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) قول داد در کمترین زمان پروژه انتقال آب را پیگیری و به سرانجام برساند.

محمدمهدی زاهدی امروز ۲۴ تیر در گفت و گویی با اشاره به سفر اخیر  دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) به استان، محرومیت زدایی در کرمان و شهرهای شمالی آن بویژه حوزه انتخابیه‌اش را یکی از موضوعات مطرح شده اعلام و اظهار کرد: علاوه بر این از گرمای بی سابقه کرمان و کمبود آب در استان هم صحبت شد.

وی آب شرب سالم را نیاز فوری و ضروری مردم کرمان و روستاهای آن دانست و تاکید کرد: دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) قول داد در کمترین زمان ممکن موضوع آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای شهرستان راور و کرمان را پیگیری و به سرانجام برساند.

انتهای پیام




قول دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای تسریع در پیگیری پروژه انتقال آب به کرمان

منبع: ایـسنا
? قول دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای تسریع در پیگیری پروژه انتقال آب به کرمان