قلب‌ها بلاک نمی‌شوند

کرمان – فت فتو– دل که معنای بلاک شدن (انسداد) را نمی،فهمد، کار خودش را می‌کند، وقتی عاشق باشد از ریپورت شدن هم نمی‌ترسد، حالا هرچقدر بخواهند در شبکه‌های اجتماعی هم سردار دل‌ها را ترور مجازی کنند. این مردم حاج قاسم‌شان را چنان با دل و اندیشه باور و دوست دارند که حقیقتی‌ترین باور آنان است و […]

کرمانفت فتو– دل که معنای بلاک شدن (انسداد) را نمی،فهمد، کار خودش را می‌کند، وقتی عاشق باشد از ریپورت شدن هم نمی‌ترسد، حالا هرچقدر بخواهند در شبکه‌های اجتماعی هم سردار دل‌ها را ترور مجازی کنند.

این مردم حاج قاسم‌شان را چنان با دل و اندیشه باور و دوست دارند که حقیقتی‌ترین باور آنان است و اینجاست که باور انسان ها را دیگر نمی توانند بلاک کنند.

او که اکنون از نامش هم می ترسند، مردمی ترین فرمانده قلب هایی است که راه و اندیشه قهرمانشان را باور دارند. انتشار عکس ها و صحبت های او در فضای مجازی هم از سر ارادت و قطعا همین ارادت‌هاست که به نظر می رسد تپش قلب دشمنانش را بالا برده و هراس‌شان را برانگیخته است.

آفندهای امروز جبهه استکبار برای ترور مجازی سیدالشهدای مقاومت ما را به خاطرات زیادی می برد؛ این مردم این روزها را در هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها، توطئه ها و تهدیدهای مختلف تجربه کرده و عقب ننشسته اند.

امروز کسانی باید این قدرت را باور کنند که همیشه از آن بیم داشته اند و خواهند داشت؛ همانان که  بیراهه سانسور تصاویر سردار سلیمانی را در شبکه های اجتماعی  در پیش گرفته اند و غافلند که عشق سانسور نمی شود؛ بلاک نمی شود و این ارادت چون از جایی خاص سرچشمه گرفته، همچنان باقی است؛ همانگونه که دفاع همچنان باقی بوده و هست.

دل به سخن مراد حاج قاسم که بسپاری می شنوی که در دیدار اخیر با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند.

اینکه مراد آن مرید ولایت، او را “یک واقعیت ماندنی و تا ابد زنده” می داند، هم نشان می دهد که هیچ دشمنی نخواهد توانست حریف او باشد، حتی با ترور.

امروز دلباختگان آن قهرمان ملی و امتی ترین چهره ایران و جهان اسلام با اتکا به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بر این باورند که قاتلان او همچون ترامپ و امثال آن، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود و در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از آنکه تقاص جنایت دنیوی خود را پس بدهند.

اگرچه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای خطاب به مدیران پلتفرم‌های متا و اینستاگرام با محکوم کردن سانسور مطالب و تصاویر مرتبط با شهید سلیمانی در اینستاگرام، خواستار پایان دادن به این سانسور و بازگرداندن حساب‌ها و پست‌های تعلیق شده در پی اعمال این سیاست شده، اما باید بدانیم که پاسخ این شرکت ها هرچه که باشد، کوچکترین اثری در فالوورهای قلبی سردار سلیمانی ندارد.

حقیقت این است که دل بلاک شدنی نیست…

*خبرنگار فت فتو




قلب‌ها بلاک نمی‌شوند

منبع: ایرنـا
? قلب‌ها بلاک نمی‌شوند