قطع برق ۳۱ دستگاه اداری پرمصرف در کرمان

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با بیان این‌که مصرف برق سازمان‌های دولتی به‌صورت مستمر و لحظه‌ای پایش می‌شود،گفت:«از ۲۱ خردادماه،برق ۳۱ دستگاه و سازمان اداری پس از اعلام اخطار قطع شده است که پس از اخذ تعهد مبنی بر رعایت دقیق صرفه‌جویی مصوب،برق این اماکن وصل شده است». […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با بیان اینکه مصرف برق سازمان‌های دولتی به‌صورت مستمر و لحظه‌ای پایش می‌شود،گفت:«از ۲۱ خردادماه،برق ۳۱ دستگاه و سازمان اداری پس از اعلام اخطار قطع شده است که پس از اخذ تعهد مبنی بر رعایت دقیق صرفه‌جویی مصوب،برق این اماکن وصل شده است».

محمد سلیمانی با اشاره به اینکه تغییر ساعت اداری پنج مگاوات ساعت به کاهش برق در شمال کرمان کمک کرده است،ادامه داد:«سازمان‌های دولتی موظفند نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی برق در ساعات غیراداری اقدام کنند».

وی همچنین با بیان این‌که در چند روز اخیر قیمت سیمان به بهانۀ قطعی برق با نوساناتی روبه‌رو شده است،توضیح داد:«هر چند فعالیت کارخانه‌های سیمان با محدودیت مواجه شده،اما برق این واحدهای تولیدی به طور کامل قطع نشده است و این کارخانه‌ها می‌توانند در ساعات غیر پیک مصرف با تمام ظرفیت فعالیت کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو کرمان،سلیمانی در جریان بازدید تعدادی از مدیران استان کرمان از مرکز پایش و مدیریت بار شرکت توزیع برق شمال کرمان،با اشاره به رصد برخط میزان برق مصرفی در حوزۀ شمال استان گفت:«سه هزار مگاوات برق در استان تولید می‌شود اما در اوج بار،مصرف برق حدود سه هزار و ۷۰۰ مگاوات است و به همین دلیل برای تابستان برنامه‌های صرفه‌جویی و مدیریت مصرف ویژه‌ای برای پیشگیری از قطعی برق انجام می‌شود».

وی افزود:«با توجه به سهمیۀ صرفه‌جویی برای استان‌های کشور در بحث برق،۹۱۸ مگاوات سهمیۀ تمام استان کرمان است که در بخش‌های کشاورزی،صنعتی و اداری این صرفه‌جویی اعمال می‌شود».

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان همچنین از همکاری تعدادی از دستگاه‌های دولتی برای کاهش میزان مصرف برق خود در ایام پیک (اوج مصرف) بار تابستانی خبر داد و بیان کرد:«واحدهای صنعتی نیز موظفند طبق برنامۀ زمان‌بندی اعلام شده توسط وزارت نیرو مصرف برق خود را مدیریت کنند که تاکنون شاهد همکاری خوبی در این بخش بوده‌ایم». /پ

 




قطع برق ۳۱ دستگاه اداری پرمصرف در کرمان

منبع:خبر کرمان
?

قطع برق ۳۱ دستگاه اداری پرمصرف در کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی