قطعی برنامه ریزی شده برق در کرمان نداریم

کرمان – مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط وزارت نیرو، تابستان امسال قطعی برنامه ریزی شده برق در استان کرمان نخواهیم داشت. به گزارش نذیر کرمان، حمیدرضا حبیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته مدیریت مصرف اظهار داشت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک […]

کرمان – مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط وزارت نیرو، تابستان امسال قطعی برنامه ریزی شده برق در استان کرمان نخواهیم داشت.

به گزارش نذیر کرمان، حمیدرضا حبیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته مدیریت مصرف اظهار داشت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک برق در سراسر استان کرمان وجود دارد و در سطح استان کرمان بالانس خوبی از نظر میزان تولید و مصرف برق وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان با تاکید بر لزوم ارائه الگوی مصرف برق از سوی مردم، گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط وزارت نیرو، در تابستان امسال قطعی برنامه ریزی شده برق و خاموشی در استان کرمان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به جوان بودن تجهیزات صنعت برق با توجه به اقدامات انجام شده، گفت: در حاضر ۴۵ درصد برق استان در بخش صنعت و ۳۴ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به لزوم توسعه طرح‌های زیرساختی برق افزود: یک هزار میلیارد تومان از طریق فاینانس برای خطوط انتقال فوق توزیع به مدت ۳ سال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان اظهار داشت: ۲ هزار میلیارد تومان پروژه صنعت برق در سفر رئیس جمهور به کرمان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر ۵۸۲۱۷۴۵




قطعی برنامه ریزی شده برق در کرمان نداریم

منبع: مــهر
? قطعی برنامه ریزی شده برق در کرمان نداریم