قربانیان کرونا در کرمان به ۴۲۸۸ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمان به ۴ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمان به ۴ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا، موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا را یک‌هزار و ۲۲ مورد در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اعلام کرد که از این تعداد سهم دانشگاه کرمان ۶۰۱ نفر، رفسنجان ۵۳ نفر، جیرفت ۱۷۲ نفر، بم ۷۴ نفر و سیرجان ۱۲۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را ۳ هزار و ۲۷۹ مورد دانست و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۷۲ مورد مورد بوده که کرمان ۱۰۳ مورد، رفسنجان ۶ مورد، جیرفت ۳۰ مورد، بم ۹ مورد و سیرجان ۲۴ مورد بستری داشته است.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۷ نفر اعلام کرد و عنوان کرد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در کرمان به ۴ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است.

شفیعی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۷۰۸ هزار و ۷۷۷ و واکسن تزریق شده نوبت دوم ۳۴۷ هزار و ۴۵۳ است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





قربانیان کرونا در کرمان به ۴۲۸۸ نفر رسید

منبع:فــارس
? قربانیان کرونا در کرمان به ۴۲۸۸ نفر رسید