قرار نیست فردی در مسئولیتی برای همیشه بماند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولیت ها همانطور که معارفه دارند، تکریم هم دارند و قرار نیست هر کسی در مسئولیتی برای همیشه بماند و آنچه مهم است این است فرد در جایگاهی که قرار می گیرد چه ماموریتی به او داده می شود و چگونه این ماموریت […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولیت ها همانطور که معارفه دارند، تکریم هم دارند و قرار نیست هر کسی در مسئولیتی برای همیشه بماند و آنچه مهم است این است فرد در جایگاهی که قرار می گیرد چه ماموریتی به او داده می شود و چگونه این ماموریت را به پایان می برد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۲۷ مهرماه در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان کرمان با حضور دادستان کل کشور اظهار کرد: دستگاه قضائی کانون آرامش و پشتوانه مظلومان و کسانی است که به هر دلیل احساس می کنند کسی به حق آنها تجاوز کرده و کسانی که در این دستگاه خدمت می کنند مسئولیت بسیار مهم و حساس دفاع از حقوق عامه و حق مظلوم را به عهده دارند لذا هر لحظه در سنگر دفاع از کشور و اسلام در حال خدمت هستند و هر چه جایگاه بالاتر باشد، مسئولیت سنگین تر است.

وی افزود: مسئولیت ها همانطور که معارفه دارند، تکریم هم دارند و قرار نیست هر کسی در مسئولیتی برای همیشه بماند و آنچه مهم است این است فرد در جایگاهی که قرار می گیرد چه ماموریتی به او داده می شود و چگونه این ماموریت را به پایان می برد و این دوران در پیشگاه خداوند حساس است که چقدر به وظیفه دینی و الهی عمل می کنیم و هم در منظر مردم است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: دادستان سابق کرمان فردی وظیفه شناس، دارای دانش لازم در ماموریت و انسانی مخلص و پاکدست است و یکی از دوستان خصوصی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: آقای سالاری (دادستان سابق کرمان) فردی پرتلاش و بسیجی است که در هشت سال دوران خدمت خود در مسئولیت خطیر دادستانی مرکز استان کرمان با روحیه جهادی خدمات فراوان و ارزشمندی را به دستگاه قضائی در استان ارائه داده و همچنان از حضورشان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دادستان سابق آنچه در توان داشته برای اعتلای دستگاه قضائی در استان کرمان به کار گرفت و فردی کم ادعا و پرکار بود، افزود: آشنائی و رفاقت آقای سالاری با شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که تفکرات و منش شهید در روحیه وی تاثیر گذاشته است.

حمیدی در پایان از خدمات دادستان سابق کرمان تقدیر کرد و گفت: دادستان جدید نیز از همکاران مجرب، با دانش قضائی خوب، تجربه فراوان، انگیزه خدمت و روحیه جهادی این مسئولیت را به دست می گیرد.

انتهای پیام




قرار نیست فردی در مسئولیتی برای همیشه بماند

منبع: ایـسنا
? قرار نیست فردی در مسئولیتی برای همیشه بماند