قرار دوازدهم| توزیع ۱۲ دستگاه ویلچر و ۴۰۰ بسته معیشتی در سیرجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان گفت: در طرح قرار دوازدهم ۴۰۰ سبد کالا، ۱۲ دستگاه ویلچر و یک سری جهیزیه در مجموع به مبلغ ۴ میلیارد ریال از موقوفات به بهزیستی و نیازمندان شهرستان اهدا شد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، قدرت‌الله کورکی رئیس اداره اوقاف سیرجان صبح امروز در مراسم اجرای […]


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان گفت: در طرح قرار دوازدهم ۴۰۰ سبد کالا، ۱۲ دستگاه ویلچر و یک سری جهیزیه در مجموع به مبلغ ۴ میلیارد ریال از موقوفات به بهزیستی و نیازمندان شهرستان اهدا شد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، قدرت‌الله کورکی رئیس اداره اوقاف سیرجان صبح امروز در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در محل امامزاده احمد سیرجان اظهار کرد: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت‌دهی به خدمات معیشتی و اجتماعی بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه قرار دوازدهم به نام و یاد امام زمان(عج) جهت دستگیری از افراد کم‌برخوردار اجرا می‌شود، گفت: در این طرح خدمات اجتماعی از جمله کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تامین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و بین افراد کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی انجام می‌شود. 

رئیس اوقاف و امور خیریه سیرجان افزود: در این طرح امروز موفق شدیم ۴۰۰ سبد کالا، ۱۲ دستگاه ویلچر و یک سری جهیزیه در مجموع به مبلغ ۴ میلیارد ریال از موقوفات به بهزیستی و نیازمندان شهرستان اهدا کنیم.

همچنین امروز در اجرای این طرح ویزیت رایگان بیماران در امامزاده احمد سیرجان انجام شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





قرار دوازدهم| توزیع ۱۲ دستگاه ویلچر و ۴۰۰ بسته معیشتی در سیرجان

منبع: فــارس
? قرار دوازدهم| توزیع ۱۲ دستگاه ویلچر و ۴۰۰ بسته معیشتی در سیرجان