قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی ها برای نظارت بازار در قزوین تشکیل شد

مدیریت مشترک بازرسی ها برای نظارت بازار در قزوین تشکیل شد” class=”lead_image img-responsive-news” width=”648″ height=”427.68″/> مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با تشکیل قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی های ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان زمینه ایجاد وحدت رویه و هم افزایی دستگاه های نظارتی بیشتر می شود. به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ علیرضا حسن پور […]

مدیریت مشترک بازرسی ها برای نظارت بازار در قزوین تشکیل شد” class=”lead_image img-responsive-news” width=”648″ height=”427.68″/>

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با تشکیل قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی های ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان زمینه ایجاد وحدت رویه و هم افزایی دستگاه های نظارتی بیشتر می شود.

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره اظهارداشت: قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی برای پیشگیری از موازی کاری، استفاده بهینه از منابع، بهره مندی از نظر کارشناسان و اولویت سنجی اقدامات دستگاه های ناظر تشکیل شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز به کار خود ادامه می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در شهرستان های تابعه نیز با محور ادارات تعزیرات حکومتی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف همچنین نظارت فرمانداری شهرستان ها گشت های مشترک سازماندهی می شوند.

حسن پورتصریح کرد: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و سرعت بخشی به رسیدگی ها، گشت های مشترک با حضور رؤسای شعب برگزار شده و در صورت احراز تخلف احکام در محل واحد صنفی و خدماتی صادر و اجرا می شوند.

قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی های متشکل از نمایندگان اداره کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمانهای جهاد کشاورزی و صمت می باشد.

انتهای پیام




قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی ها برای نظارت بازار در قزوین تشکیل شد

منبع: بــرنا
? قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی ها برای نظارت بازار در قزوین تشکیل شد