قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» در سیرجان راه‌اندازی می‌شود

قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» با همکاری مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) و شورای قرآنی ولیعصر(عج) در شهرستان سیرجان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان‌، سید جلال موسوی‌قمی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سیرجان از راه‌اندازی قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» در این شهرستان خبر داد. وی تصریح کرد: در این طرح قرآنی که […]

قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» با همکاری مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) و شورای قرآنی ولیعصر(عج) در شهرستان سیرجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان‌، سید جلال موسوی‌قمی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سیرجان از راه‌اندازی قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: در این طرح قرآنی که با همکاری مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) و شورای قرآنی ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، نوجوانان علاقه‌مند پس از ثبت نام توسط اساتید قرآن‌ آموزش می‌بینند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سیرجان ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان استعدادیابی شده و بر همین اساس در کلاس‌های حضوری و مجازی آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت، لحن و قرائت تکمیلی که به صورت حضوری و مجازی حضور می‌یابند.

موسوی‌قمی افزود: در این دوره، قرآن آموزان ضمن شرکت و رقابت در مسابقات قرآنی، از کرسی تلاوت هفتگی، برگزاری کلاس در محیط‌های اردویی یک روزه و برنامه‌های جذاب ورزشی و تفریحی نیز  استفاده خواهند کرد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سیرجان بیان کرد: ثبت نام و پذیرش این طرح تا پایان روز یکشنبه ۲۸ شهریور صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل دارالقرآن اهل‌بیت (ع) واقع در بلوار ولی عصر (عج)، سیرجان روبروی ورزشگاه امام علی(ع) انجام می‌شود.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۳۴۴۲۳۰۳۰۱۴ و۰۳۴۴۲۳۰۳۰۱۵   تماس حاصل کنند.

     

 

انتهای پیام




قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» در سیرجان راه‌اندازی می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? قرارگاه «فرزندان قرآنی حاج قاسم» در سیرجان راه‌اندازی می‌شود