قرارداشتن ۷۰۰ روستای استان کرمان در تنش آبی

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که حدود ۷۰۰ روستای استان دچار تنش آبی هستند، اظهار کرد: سپاه برای رفع این مشکل تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. علی زینی وند عصر امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه گروه های جهادی استان کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی به عنوان الگویی برای […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که حدود ۷۰۰ روستای استان دچار تنش آبی هستند، اظهار کرد: سپاه برای رفع این مشکل تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

علی زینی وند عصر امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه گروه های جهادی استان کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی به عنوان الگویی برای فعالیت در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم است.

وی از هماهنگی ها و هم افزایی هایی که در استان کرمان وجود دارد سخن به میان آورد و اظهار کرد: سپاه در زمان سیل کمک های خوبی به مردم مناطق سیل زده و همچنین اقدامات بی نظیری در حوزه آبرسانی انجام داده اند و در مشکلات در کنار مردم بوده اند.

استاندار کرمان گروه های جهادی را پتانسیل عظیم در دسترس دانست و بیان کرد: مقداری خلاء هماهنگی بین گروه های جهادی وجود دارد که سازمان جهاد سازندگی می تواند هم افزایی لازم را بین این گروه ها ایجاد کند.

زینی وند تاکید کرد: همه دستگاه براساس دستور معاون اول رئیس جمهور در ایام عید نهایت همکاری را با گروه های جهادی انجام دهند و حتما به آموزش و پرورش ابلاغ شود که اسکان جهادگران در مدارس دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید برآنکه باید از ظرفیت این گروه های جهادی برای محرومیت زدایی بهره بگیریم و در ادامه با اشاره به سیل های زمستان امسال و خسارات آن، اظهار کرد: استان کرمان در اقدامات پس از سیل با همکاری همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها به خوبی عمل کرده است.

انتهای پیام




قرارداشتن ۷۰۰ روستای استان کرمان در تنش آبی

منبع: ایـسنا
? قرارداشتن ۷۰۰ روستای استان کرمان در تنش آبی