کل اخبار 111359 اخبار امروز : 43
  • تاریخ : شنبه - ۱۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 - May - 2024
  • ساعت :

    قدر این انقلاب را بدانید؛ شما دانش آموزان برکت این انقلاب هستید

    کرمان (نذیر کرمان) – ‌مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد قدر این انقلاب را بدانید؛ شما دانش‌آموزان برکت این انقلاب هستید. همزمان با چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در هنرستان اندیشه نو کرمان، زنگ انقلاب را به صورت نمادین در این مدرسه به صدا […]

    کرمان (نذیر کرمان) – ‌مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد قدر این انقلاب را بدانید؛ شما دانش‌آموزان برکت این انقلاب هستید.

    همزمان با چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در هنرستان اندیشه نو کرمان، زنگ انقلاب را به صورت نمادین در این مدرسه به صدا درآورد.

    رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، این انقلاب حوادث فراوانی را پشت سرگذاشته است و مهمترین آنها جنگ تحمیلی بود که بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم شهید تقدیم این نظام و انقلاب شدند. بعد از آن نیز فتنه های متعددی را به خود دیده است، اما همواره بالنده و سرزنده به پیش می رود.

    رضایی با اشاره به موضوع انقلاب مدرسه سازی در دولت سیزدهم افزود: از ابتدای تشکیل دولت آیت الله رئیسی، بیش از ۲۶۰ مدرسه در استان کرمان ساخته شده است و در ایام مبارک دهه فجر نیز ۴۴ مدرسه و ۳۰ پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

    وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: یک مدرسه در شهر کرمان، به مناسبت اربعین شهادت این دانش آموزان و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به نام این شهدا عزیز افتتاح خواهد شد.

    مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به فراوانی دست آوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: باید قدر این انقلاب را دانست؛ زیرا در سال های اول انقلاب وضعیت کشور به گونه ای بود که حتی سیم خاردار هم برای جبهه های جنگ به سختی تامین می شد، اما اکنون به برکت این انقلاب عظیم و همت جوانانی که در همین انقلاب و کشور رشد کرده اند، ماهواره های تحقیقاتی را به فضا پرتاب می کنیم.

    رضایی دانش آموزان را برکت انقلاب خطاب کرد و افزود: از شما دانش آموزان تقاضا دارم که با درس خواندن، رعایت مسائل مذهبی و دینی و احترام به والدین و معلمین، ادامه دهنده راه شهدا باشید و برای سرافرازی این انقلاب تلاش کنید.




    قدر این انقلاب را بدانید؛ شما دانش آموزان برکت این انقلاب هستید

    منبع: پــانا
    ? قدر این انقلاب را بدانید؛ شما دانش آموزان برکت این انقلاب هستید

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A